praegune kellaaeg 03.09.2025 03:57:30
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Automaattanklas tankima asudes, kas enne püstol paaki või kaart pilusse? |
Püstol paaki |
|
56% |
[ 92 ] |
Kaart pilusse |
|
43% |
[ 72 ] |
|
hääli kokku : 164 |
|
autor |
|
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
08.03.2021 01:00:25
|
|
|
Ma võiks selle 98 vs 95 erinevuse ära testida lõdvalt. Aga siin ongi aga selles, et kes garanteerib mulle 2 nädalat muutumatut ilma? Ok temperatuuris pole küsimust, kui see üle +15 püsib, siis suht poogen.
Aga kui ikka üks päev vastutuul, teine päev tuulevaikne siis juba võib visata päris 0, erinevuse. Ja kui veel vihma peaks ladistama siis see tõstab samuti.
Seega suht võimatu isegi kui ma sõidan sama teed nädalast nädalasse. Aga ma võin mingi hetk selle ära teha kui enamvähem stabiilset ennustust kuskil mais lubab, enne pointless, temperatuur kõigub liiga palju.
spritmonitoris seda võrrelda on tõeline bs. Seal juba sama kütusega sama mootoriga masina kulu erineb +-3 liitrit sajale
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
08.03.2021 01:07:55
|
|
|
Mobileman kirjutas: |
BrutaH kirjutas: |
Teeme asja lihtsaks. Oled kuulnud sellisest kohast nagu Spritmonitor?
Andmebaas on päris suur. Isegi väga suur. Väga palju erinevaid autosid, väga palju erinevaid mudeleid. Inimeste enda kogutud andmed, ei mingeid tüütuid teadlasi, insenere ega targutajaid. Võrdle eri markide kogu autopargi kütusekulusid eri tüüpi bensiinide puhul. Super gasoline on 95, Superplus on 98. Võrdle E10'ga. Vaata mis leiad.
Teen asja lihtsaks -
https://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html |
statistiliselt
Ei ole mõtet võrrelda erinevate kütuste kulu erinevates tingimustes sõitvate autode põhjal, liiga palju mõjutavad tegureid: kliima, mägedes sõitmine, erinevate sõidustiilidega juhid, kiirusepiirangud riikides erinevad, ummikute olemasolu/suurus erinev, kahe erineva tanklaketi kütuses on erinevus isegi Eestis...
Eestis on 95-te "aegade algusest" solgitud, nii ametlike lisanditega kui mitteametlike lisanditega. Seetõttu ka 95 kvaliteet ei ole nii usaldusväärne. Juba enne biolisandi kohustust oli erinev kvaliteet. |
Mina ütleks, et 261263 erineva bensiinimootoriga auto andmestik on päris laiapõhjaline ja statistiliselt oluline andmestik. Erinevused tulevad välja iga margi ja iga mudeliga auto puhul.
Küsiks siia juurde võrreldavat andmestikku ühesuguste autode ja ühesuguste sõidutingimuste kohta. Kust sellist näha võiks? Ainus, mida mina tean, on mu isiklikud 2 autot. Nende puhul kinnitab statistika sama - 98 kulub rohkem. Ära enne naerama hakka, kui võrreldavat ja paremat statistikat asemele pakkuda ei ole.
Normaliseerime Spritmonitori andmebaasi tulemused - paneme kogu andmebaasi autode maksimaalseks mootorivõimsuseks 110kW. Sellega elimineerime andmebaasist võimsad forsseeritud mootorid, mis ongi mõeldud 98'ga sõitma ja oma suure võimsuse tõttu niigi kulukamad on. Mis siis järgi jääb?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mobileman
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.04.2005
|
08.03.2021 01:16:42
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Ma võiks selle 98 vs 95 erinevuse ära testida lõdvalt. Aga siin ongi aga selles, et kes garanteerib mulle 2 nädalat muutumatut ilma? Ok temperatuuris pole küsimust, kui see üle +15 püsib, siis suht poogen. |
Ma olen selles mõttes testinud, et sirkli gei 98-ga liigub auto natuke erksamalt kui 95-ga. Ka võrreldes sirkli enda 95-ga (Miles Plus), kuigi siis on erinevus vaevu märgatav, aga sõida näiteks üks paak sirkli 98-ga ära ja siis pane Neste 95... Kütusekulus on vahet raske märgata, see ei saagi olla suurem kui mõni % ja 95 ja 98 hindade erinevus on ka ainult mõni %.
BrutaH kirjutas: |
Ainus, mida mina tean, on mu isiklikud 2 autot. Nende puhul kinnitab statistika sama - 98 kulub rohkem. |
Oleks huvitav kuulda kuidas nö. tavakasutuse korral sa seda erinevust hindasid, kui suur see oli?
Sprimonitorist ei saa mingit võrreldavat infot antud küsimuse kohta mu eelnevalt välja toodud põhjuste kohta. Seda ei saagi mitte ühestki taolisest andmebaasist.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
08.03.2021 01:25:22
|
|
|
Mobileman kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Ma võiks selle 98 vs 95 erinevuse ära testida lõdvalt. Aga siin ongi aga selles, et kes garanteerib mulle 2 nädalat muutumatut ilma? Ok temperatuuris pole küsimust, kui see üle +15 püsib, siis suht poogen. |
Ma olen selles mõttes testinud, et sirkli gei 98-ga liigub auto natuke erksamalt kui 95-ga. Ka võrreldes sirkli enda 95-ga (Miles Plus), kuigi siis on erinevus vaevu märgatav, aga sõida näiteks üks paak sirkli 98-ga ära ja siis pane Neste 95... Kütusekulus on vahet raske märgata, see ei saagi olla suurem kui mõni % ja 95 ja 98 hindade erinevus on ka ainult mõni %.
BrutaH kirjutas: |
Ainus, mida mina tean, on mu isiklikud 2 autot. Nende puhul kinnitab statistika sama - 98 kulub rohkem. |
Oleks huvitav kuulda kuidas nö. tavakasutuse korral sa seda erinevust hindasid, kui suur see oli?
Sprimonitorist ei saa mingit võrreldavat infot antud küsimuse kohta mu eelnevalt välja toodud põhjuste kohta. Seda ei saagi mitte ühestki taolisest andmebaasist. |
Vaata terviseks. Kiida heaks, või pane pahaks. Igapäevased sõidud on väga sarnased, tööle-koju, vahel pikemat maanteesõitu. Ilm varieerub, rehvid muutuvad aga rohkem kilomeetreid ühtlustab selle vahe ära. Mida rohkem andmeid, seda täpsem tulem.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1223485.html?cdetail=1
Viimased tankimised on Alexelast - hetkel proovin isikliku kogemuse jaoks, kuidas Alexela E0 toimib. Proovin vähemalt 5 paagitäit. Postulaat on, et mitte mingit vahet ei ole E10'ga.
Teist autot ei ole Spriti viitsind sisse panna, sellel pole andmestik nii täpne kui ma sooviks. Üldine foon on siiski sama - E10 on ökonoomsem, kui 98 ja E0.
viimati muutis BrutaH 08.03.2021 01:26:19, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
08.03.2021 01:27:19
|
|
|
BrutaH kirjutas: |
Mobileman kirjutas: |
BrutaH kirjutas: |
Teeme asja lihtsaks. Oled kuulnud sellisest kohast nagu Spritmonitor?
Andmebaas on päris suur. Isegi väga suur. Väga palju erinevaid autosid, väga palju erinevaid mudeleid. Inimeste enda kogutud andmed, ei mingeid tüütuid teadlasi, insenere ega targutajaid. Võrdle eri markide kogu autopargi kütusekulusid eri tüüpi bensiinide puhul. Super gasoline on 95, Superplus on 98. Võrdle E10'ga. Vaata mis leiad.
Teen asja lihtsaks -
https://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html |
statistiliselt
Ei ole mõtet võrrelda erinevate kütuste kulu erinevates tingimustes sõitvate autode põhjal, liiga palju mõjutavad tegureid: kliima, mägedes sõitmine, erinevate sõidustiilidega juhid, kiirusepiirangud riikides erinevad, ummikute olemasolu/suurus erinev, kahe erineva tanklaketi kütuses on erinevus isegi Eestis...
Eestis on 95-te "aegade algusest" solgitud, nii ametlike lisanditega kui mitteametlike lisanditega. Seetõttu ka 95 kvaliteet ei ole nii usaldusväärne. Juba enne biolisandi kohustust oli erinev kvaliteet. |
Mina ütleks, et 261263 erineva bensiinimootoriga auto andmestik on päris laiapõhjaline ja statistiliselt oluline andmestik. Erinevused tulevad välja iga margi ja iga mudeliga auto puhul.
|
Midagi nii rumalt ikka annab välja mõelda.
Andmed on täiesti seinast seina, mitte mingit järeldust selle järgi teha ei ole võimalik kas 98 kulub rohkem kui 95.
Sa ei tea kas tangitakse E5, E10 või midagi vahepealselt, sa ei tea temperatuuri, sa ei tea kus ja kuidas sõidetakse, sa ei tea kui palju on rehvis rõhku, sa ei tea kui kulunud on rehvid, sa ei tea kui palju kalonka valetab jne.
BrutaH kirjutas: |
Küsiks siia juurde võrreldavat andmestikku ühesuguste autode ja ühesuguste sõidutingimuste kohta. Kust sellist näha võiks? Ainus, mida mina tean, on mu isiklikud 2 autot. Nende puhul kinnitab statistika sama - 98 kulub rohkem. Ära enne naerama hakka, kui võrreldavat ja paremat statistikat asemele pakkuda ei ole.
|
https://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
Nagu juba enne ütlesin, päris maailmas sa ei suuda seda mõõta.
Tahad teada kuidas tegelikult on, mine kliimaga dünosse, lase 10L 95 pealt ja teine 10L 98, kõik ülejäänud meetodid on umbluu.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
08.03.2021 01:31:13
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
BrutaH kirjutas: |
Mobileman kirjutas: |
BrutaH kirjutas: |
Teeme asja lihtsaks. Oled kuulnud sellisest kohast nagu Spritmonitor?
Andmebaas on päris suur. Isegi väga suur. Väga palju erinevaid autosid, väga palju erinevaid mudeleid. Inimeste enda kogutud andmed, ei mingeid tüütuid teadlasi, insenere ega targutajaid. Võrdle eri markide kogu autopargi kütusekulusid eri tüüpi bensiinide puhul. Super gasoline on 95, Superplus on 98. Võrdle E10'ga. Vaata mis leiad.
Teen asja lihtsaks -
https://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html |
statistiliselt
Ei ole mõtet võrrelda erinevate kütuste kulu erinevates tingimustes sõitvate autode põhjal, liiga palju mõjutavad tegureid: kliima, mägedes sõitmine, erinevate sõidustiilidega juhid, kiirusepiirangud riikides erinevad, ummikute olemasolu/suurus erinev, kahe erineva tanklaketi kütuses on erinevus isegi Eestis...
Eestis on 95-te "aegade algusest" solgitud, nii ametlike lisanditega kui mitteametlike lisanditega. Seetõttu ka 95 kvaliteet ei ole nii usaldusväärne. Juba enne biolisandi kohustust oli erinev kvaliteet. |
Mina ütleks, et 261263 erineva bensiinimootoriga auto andmestik on päris laiapõhjaline ja statistiliselt oluline andmestik. Erinevused tulevad välja iga margi ja iga mudeliga auto puhul.
Küsiks siia juurde võrreldavat andmestikku ühesuguste autode ja ühesuguste sõidutingimuste kohta. Kust sellist näha võiks? Ainus, mida mina tean, on mu isiklikud 2 autot. Nende puhul kinnitab statistika sama - 98 kulub rohkem. Ära enne naerama hakka, kui võrreldavat ja paremat statistikat asemele pakkuda ei ole.
Normaliseerime Spritmonitori andmebaasi tulemused - paneme kogu andmebaasi autode maksimaalseks mootorivõimsuseks 110kW. Sellega elimineerime andmebaasist võimsad forsseeritud mootorid, mis ongi mõeldud 98'ga sõitma ja oma suure võimsuse tõttu niigi kulukamad on. Mis siis järgi jääb? |
Midagi nii rumalt ikka annab välja mõelda.
Andmed on täiesti seinast seina, mitte mingit järeldust selle järgi teha ei ole võimalik kas 98 kulub rohkem kui 95.
Sa ei tea kas tangitakse E5, E10 või midagi vahepealselt, sa ei tea temperatuuri, sa ei tea kus ja kuidas sõidetakse, sa ei tea kui palju on rehvis rõhku, sa ei tea kui kulunud on rehvid, sa ei tea kui palju kalonka valetab jne.
BrutaH kirjutas: |
Küsiks siia juurde võrreldavat andmestikku ühesuguste autode ja ühesuguste sõidutingimuste kohta. Kust sellist näha võiks? Ainus, mida mina tean, on mu isiklikud 2 autot. Nende puhul kinnitab statistika sama - 98 kulub rohkem. Ära enne naerama hakka, kui võrreldavat ja paremat statistikat asemele pakkuda ei ole.
|
https://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
Nagu juba enne ütlesin, päris maailmas sa ei suuda seda mõõta.
Tahad teada kuidas tegelikult on, mine kliimaga dünosse, lase 10L 95 pealt ja teine 10L 98, kõik ülejäänud meetodid on umbluu. |
Hea Härra. Enne, kui te tulete mulle rääkima ,et ma umbluud ajan, paluksin ma teilt , et oleks mingisuguseid ligilähedaseltki võrreldavaid andmeid võtta, et vastupidist tõestada. Või vähemalt üritada tõestada. Teie poolt on ainult lahmimist ja veelkord lahmimist. Mitte midagi konkreetset. "Mine dünosse" jutt on muidugi tore. Läheksin, kui Hea Härra rahaliselt toetaks. Ise ei viitsi nii palju vaeva näha, et headele HV liikmetele mõistust tekitada. Oma asi, mida head HVlased oma rahanatukese ja autodega korda saadavad. Minu väike ristiretk on lihtsalt selle eesmärgiga, et äkki mõni mõtlev inimene siiski usaldab olemasolevaid andmeid ja ei lasku "etanool tapab mootorid ja kahekordistab kütusekulu" lolluse tasemele.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
08.03.2021 01:37:13
|
|
|
BrutaH kirjutas: |
Vaata terviseks. Kiida heaks, või pane pahaks. Igapäevased sõidud on väga sarnased, tööle-koju, vahel pikemat maanteesõitu. Ilm varieerub, rehvid muutuvad aga rohkem kilomeetreid ühtlustab selle vahe ära. Mida rohkem andmeid, seda täpsem tulem.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1223485.html?cdetail=1
|
Sul need igapäevased "väga sarnased" sõidud varieeruvad seal +-1 liitriga sajale või suuremagi erinevusega. Sealt mingit eri kõtuste erinevat kulu suht võimatu välja kalkuleerida
Ma pole viimase aasta andmeid viitsinud telefonis sinna ümber importida aga vähe stabiilsemad numbrid. Üks järsem tõus on aga seal oli ka suht kohapeal tiksutamine + kui kurguni tankur täis lasi lasta. Mõni lööb varem kinni, teine hiljem.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1073555.html
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
viimati muutis salatoimik 08.03.2021 01:38:04, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
08.03.2021 01:37:30
|
|
|
BrutaH kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
BrutaH kirjutas: |
Mobileman kirjutas: |
BrutaH kirjutas: |
Teeme asja lihtsaks. Oled kuulnud sellisest kohast nagu Spritmonitor?
Andmebaas on päris suur. Isegi väga suur. Väga palju erinevaid autosid, väga palju erinevaid mudeleid. Inimeste enda kogutud andmed, ei mingeid tüütuid teadlasi, insenere ega targutajaid. Võrdle eri markide kogu autopargi kütusekulusid eri tüüpi bensiinide puhul. Super gasoline on 95, Superplus on 98. Võrdle E10'ga. Vaata mis leiad.
Teen asja lihtsaks -
https://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html |
statistiliselt
Ei ole mõtet võrrelda erinevate kütuste kulu erinevates tingimustes sõitvate autode põhjal, liiga palju mõjutavad tegureid: kliima, mägedes sõitmine, erinevate sõidustiilidega juhid, kiirusepiirangud riikides erinevad, ummikute olemasolu/suurus erinev, kahe erineva tanklaketi kütuses on erinevus isegi Eestis...
Eestis on 95-te "aegade algusest" solgitud, nii ametlike lisanditega kui mitteametlike lisanditega. Seetõttu ka 95 kvaliteet ei ole nii usaldusväärne. Juba enne biolisandi kohustust oli erinev kvaliteet. |
Mina ütleks, et 261263 erineva bensiinimootoriga auto andmestik on päris laiapõhjaline ja statistiliselt oluline andmestik. Erinevused tulevad välja iga margi ja iga mudeliga auto puhul.
Küsiks siia juurde võrreldavat andmestikku ühesuguste autode ja ühesuguste sõidutingimuste kohta. Kust sellist näha võiks? Ainus, mida mina tean, on mu isiklikud 2 autot. Nende puhul kinnitab statistika sama - 98 kulub rohkem. Ära enne naerama hakka, kui võrreldavat ja paremat statistikat asemele pakkuda ei ole.
Normaliseerime Spritmonitori andmebaasi tulemused - paneme kogu andmebaasi autode maksimaalseks mootorivõimsuseks 110kW. Sellega elimineerime andmebaasist võimsad forsseeritud mootorid, mis ongi mõeldud 98'ga sõitma ja oma suure võimsuse tõttu niigi kulukamad on. Mis siis järgi jääb? |
Midagi nii rumalt ikka annab välja mõelda.
Andmed on täiesti seinast seina, mitte mingit järeldust selle järgi teha ei ole võimalik kas 98 kulub rohkem kui 95.
Sa ei tea kas tangitakse E5, E10 või midagi vahepealselt, sa ei tea temperatuuri, sa ei tea kus ja kuidas sõidetakse, sa ei tea kui palju on rehvis rõhku, sa ei tea kui kulunud on rehvid, sa ei tea kui palju kalonka valetab jne.
BrutaH kirjutas: |
Küsiks siia juurde võrreldavat andmestikku ühesuguste autode ja ühesuguste sõidutingimuste kohta. Kust sellist näha võiks? Ainus, mida mina tean, on mu isiklikud 2 autot. Nende puhul kinnitab statistika sama - 98 kulub rohkem. Ära enne naerama hakka, kui võrreldavat ja paremat statistikat asemele pakkuda ei ole.
|
https://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
Nagu juba enne ütlesin, päris maailmas sa ei suuda seda mõõta.
Tahad teada kuidas tegelikult on, mine kliimaga dünosse, lase 10L 95 pealt ja teine 10L 98, kõik ülejäänud meetodid on umbluu. |
Hea Härra. Enne, kui te tulete mulle rääkima ,et ma umbluud ajan, paluksin ma teilt , et oleks mingisuguseid ligilähedaseltki võrreldavaid andmeid võtta, et vastupidist tõestada. Või vähemalt üritada tõestada. Teie poolt on ainult lahmimist ja veelkord lahmimist. Mitte midagi konkreetset. "Mine dünosse" jutt on muidugi tore. Läheksin, kui Hea Härra rahaliselt toetaks. Ise ei viitsi nii palju vaeva näha, et headele HV liikmetele mõistust tekitada. Oma asi, mida head HVlased oma rahanatukese ja autodega korda saadavad. Minu väike ristiretk on lihtsalt selle eesmärgiga, et äkki mõni mõtlev inimene siiski usaldab olemasolevaid andmeid ja ei lasku "etanool tapab mootorid ja kahekordistab kütusekulu" lolluse tasemele. |
Lahmid ainult sina. Läheks ja toetaks. Oleks tädil rattad all, oleks omnibuss.
Sina oma ristiretkega teed ennast ainult lolliks.
Kuna mingeid tõsiselt võetavaid andmeid esitatud ei ole, siis pole ka midagi usaldada ega ümber lükata.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
08.03.2021 01:44:16
|
|
|
Sinu jaoks, Hea Härra, ei pea ma midagi tõestama ja sellisel juhul peame jääma erimeelsustele. Õnneks on kõigil HV kodanikel võimalus oma arvamus formuleerida ja ühe või teise postitusi ignoreerida.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mobileman
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.04.2005
|
08.03.2021 01:49:34
|
|
|
Miks ma sealt siis seda 98 suuremat kulu võrreldes 95-ga ei näe? 95 kulu on 7,2 ja 98 kulu 6,93. Juunis, juulis, augustis oled sõitnud E10-ga, 95 ja 98 on olnud kasutusel külmematel kuudel, mitte kordagi juuni-juuli-august. Mul on juba täpselt sama ilmaga sõites talverehvidega kulu kohe 0,3...0,4 suurem. Ja isegi suverehvidega ikkagi just juuni, juuli ja august on kõige väiksemad kulud. Nii et kahjuks pean ikkagi selle su poolt välja toodud statistika peale natuke naerma.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
08.03.2021 01:54:32
|
|
|
Miks peaks 95 ja 98 kulus erinevus olema üldse? Tänu biokomponendile?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
08.03.2021 01:59:13
|
|
|
BrutaH kirjutas: |
Sinu jaoks, Hea Härra, ei pea ma midagi tõestama ja sellisel juhul peame jääma erimeelsustele. Õnneks on kõigil HV kodanikel võimalus oma arvamus formuleerida ja ühe või teise postitusi ignoreerida. |
Mitte ei pea, vaid sa ei suudagi.
Kui leiad kuskilt mõne testi kus on 95 jaoks optimeeritud mootor ja seda testitakse laboritingimustes nii 95 kui 98, siis käi aga lagedale.
Ülejäänud "testid" kus on peale 95/98 muud muutujad lisaks, ei paku huvi.
Renka kirjutas: |
Miks peaks 95 ja 98 kulus erinevus olema üldse? Tänu biokomponendile? |
Et oktaanarvu tõsta tuleb lisandeid panna. Lisandid suurendavad detonatsioonikindlust aga vähendavad põlemise kiirust. Praktikas ilmselt vahet väga raske tuvastada.
Jutt siis puhtast, ilma bio komponendita kütusest.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mobileman
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.04.2005
|
08.03.2021 02:14:40
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Miks peaks 95 ja 98 kulus erinevus olema üldse? Tänu biokomponendile? |
Et oktaanarvu tõsta tuleb lisandeid panna. Lisandid suurendavad detonatsioonikindlust aga vähendavad põlemise kiirust. Praktikas ilmselt vahet väga raske tuvastada.
Jutt siis puhtast, ilma bio komponendita kütusest. |
Ja samas kas oleks põhjust kindel olla, et need detonatsioonikindlust tõstvad lisandid võrreldes "tavalise" bensiiniga hoopis rohkem energiat ei sisaldada (ise arvan pigem nii), vähemalt mahuühiku kohta? Olen kuulnud ka infot 98 veidi suuremast tihedusest (kg/m3) ja tõesti kunagi Alexela 95 ja 98 sertifikaate võrreldes oli seal paar % erinevust näha (98 tihedus suurem). Samas tanklad võivad mingeid oma lisandeid ka hulka panna ja see võib jällegi "mängu" segada, näiteks sirkli gei paneb oma lisandeid ja ka reklaamib paar % suuremat võimsust, väiksemat kütusekulu...
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
08.03.2021 02:14:41
|
|
|
Ei tea.
Ja üks asi veel miks mingi paagimeetodiga tööle koju sõites igapäev, ei saa mingit täpset tulemust, sest 95 on väga harva täpselt 95, vabalt võib olla 94.5 ja teinepäev võib olla 97, sama kehtib ka 98 kohta.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
08.03.2021 09:15:04
|
|
|
tsitaat: |
Kõige soodsam viis premium enesetunne saada
|
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 658 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
509 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
08.03.2021 10:51:41
|
|
|
Mul on Insignial lubatud kõik need biopasad ja täis-tühjaks paagi meetodil ei ole mingit vahet, kas kasutada E5/E10 kütust või puhast kulda E98't.
Ma panen aeg-ajalt E98 paaki, et psüholoogilist rahuolutunnet saada E5/E10 teoreetilise pläga ärapõletamisest.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
08.03.2021 11:13:08
|
|
|
Hondal esimene paagitäis 98-t premium tunnet ei anna, pigem tundub minek tuimem. Mingil hetkel mootor adapteerub või siis lihtsalt harjub roolitaga ära.
Teoreetiliselt peaks talvel 95E10 bensiin isegi parem olema, kuna piiritus seob niiskust, hoiab kondentsi paagist eemal.
Ja kui sealt spiritmonitorist saksa kulusi vaatate, siis need superid ja superplusid on kõik meie mõitses E5/E10 bensiinid, saksas pea kümnend muud ei müüda.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
08.03.2021 11:47:02
|
|
|
Viimased 30a on enamus autodel plastikust paak ja 20a on sõidetud ilma piirituseta. See kondents tundub küll mingi triviaalne teema olevat.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
08.03.2021 12:02:31
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Viimased 30a on enamus autodel plastikust paak ja 20a on sõidetud ilma piirituseta. See kondents tundub küll mingi triviaalne teema olevat. |
Kuidas on seotud niiskusest kondenseerunud vesi paagis ja see millest paak tehtud on? Et paak ise ei roosteta? Kondensaat tekib nii või naa.
Vesi paagis ja kütusetorustikus talvel miinustemperatuuridel on seotud kerge riskiga tee äärde jääda ka bensiinimootoriga masinal juba mõne kraadi külmaga.
Enne kui bensiinile kohustuslikus korras biolisandina etanooli lisama hakati, sai ikka enne külmasid igaks juhuks vett siduvat "niiskuse eemaldit" paaki lisatud just sellel põhjusel. Nüüd enam pole nagu mõtet.
Mis bensukulusse puutub, siis muidugi persedünoga ja igapäevaste lühikeste otstega ei tee mingit vahet, kas on paagis 95, 95 miles plus või 95 futura ja vähemalt vabalthingava mootoriga ei ole erinevust ka 95 ja 98 vahel. Viimati uuesti 98 proovides (65L 98 miles plussi ja ~15L 95 futura segu) tundus masin pigem uimasem olevat, nii et järgmine paagitäis läks jälle 95.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
08.03.2021 12:07:07
|
|
|
Kust seda vett paaki saad?
Ei ole mingit vahet kulus 200kw turboga või turbota masinal. Sõidan nädalaga paagi tühjaks, pole pointi kallimat ka võtta.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
08.03.2021 12:17:07
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Viimased 30a on enamus autodel plastikust paak ja 20a on sõidetud ilma piirituseta. See kondents tundub küll mingi triviaalne teema olevat. |
Kuidas on seotud niiskusest kondenseerunud vesi paagis ja see millest paak tehtud on? Et paak ise ei roosteta?
|
Jah. Tean, et tühjapaagi tüüpidel on ära roostetanud.
Dogbert kirjutas: |
Vesi paagis ja kütusetorustikus talvel miinustemperatuuridel on seotud kerge riskiga tee äärde jääda ka bensiinimootoriga masinal juba mõne kraadi külmaga.
Enne kui bensiinile kohustuslikus korras biolisandina etanooli lisama hakati, sai ikka enne külmasid igaks juhuks vett siduvat "niiskuse eemaldit" paaki lisatud just sellel põhjusel. Nüüd enam pole nagu mõtet.
|
Esimest korda kuulen sellisest asjast.
Ei tea kedagi, kes teaks kedagi kes oleks "niiskuse eemaldit" paaki pannud.
Samuti lugenud ilmselt miljonit erinevat auto teemaliste foorumite posti, pole kordagi kuulnud, et kütusetorus vesi ära külmuks.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
08.03.2021 13:56:58
|
|
|
Hmm, võimalik, et aktiivsöefilter eraldab siis välisõhust ka õhuniiskuse enne paaki jõudmist? Seda vähemalt juhul kui auto väga kaua kohapeal ei seisa, nii et aktiivsüsi kütuseaurudest ja õhuniiskusest küllastub ja enam midagi ei absorbeeri. Kui mootor pikemat aega ei tööta, siis vähemalt see filter küllastub ja jõuab nii kütuseaur välisõhku kui õhuniiskus paaki, aga enam-vähem igapäevasel kasutamisel ei pruugi palju niiskust paaki sattuda tõepoolest.
Ma varemalt ei mõelnud sellele, et ka paaki sisenev õhk käib läbi aktiivsöe ja see absorbeerib ka niiskust lisaks väljuva õhu kütuseaurudele. Mingil määral niiskust siiski peaks pikapeale ka paaki sattuma ikkagi, kasvõi pikemate seisakute ajal, kui filtri aktiivset õhutamist pikema aja jooksul ei toimu ja selle asemel toimub vaid ööpäevase temperatuuri kõikumisega paagist soojenemisel õhu väljumine ja jahtumisel niiske välisõhu sisenemine läbi filtri.
Vanematel, kütuseaurude eraldusfiltrita masinatel aga rändab õhuniiskus üsna otse paaki igal temperatuuri langemisel. Ja samas kondenseerub see ka paagi siseseintele ja valgub paagi põhja kütuse alla, kust tal uuesti aurustumise võimalused puuduvad.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
viimati muutis Dogbert 08.03.2021 14:00:28, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
08.03.2021 13:57:20
|
|
|
Misasja õhk paaki läbi aktiivsöe? Ma tahan ka seda narkotsi mida sa täna hommikul tegid.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
08.03.2021 14:22:36
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Misasja õhk paaki läbi aktiivsöe? Ma tahan ka seda narkotsi mida sa täna hommikul tegid. |
Vabandust, paistab et õhk pääseb paaki päris otse läbi paagikorgi ikkagi, vaatamata kütuseaurude eraldussüsteemile. Narkotsi võid küsida Killfrenzilt, kelle meelest õhuniiskus paaki ei pääsegi
Euronõuded nõuavad kütuseaurude eraldust vähemalt sajandivahetusest saati
Kaasaegsete (bensiinimootoriga) autode kütusepaak ja selle ventilatsioonisüsteem näevad välja umbes nii:
Õhk paagist välja pääseb ainult läbi aktiivsöe, sisse aga nähtavasti pääseb ikkagi otse läbi korgi nagu vanasti. Ma Killfrenzi jutu peale olematust niiskusest korraks juba mõtlesin, et sisenev õhk käib ka läbi sama filtri, millest väljuv õhk läbi käib ja seetõttu niiskust paaki ei satugi enam. Ilmselt seda välditakse just sellel põhjusel, et õhuniiskus küllastaks aktiivsöe väga kiiresti ja siis ei toimuks seal enam väljuva õhu puhastumist.
See tähendabki otseselt seda, et õhuniiskus pääseb endiselt paaki ja kondenseerub seal iga kord, kui temperatuurilangus ületab u 10 kraadi.
Ja välisõhk liigub läbi korgis oleva klapi paaki iga kord, kui temperatuur langeb ning liigub läbi aktiivsöefiltri sealt välja, kui temperatuur tõuseb.
Nii et paak "hingab" ööpäevaringselt ja mida vähem on seal sees kütust ja mida rohkem õhku, seda suurem kogus õhku sisse-välja liigub iga kord ja rohkem niiskust paaki tuleb, täpselt nagu vanadel aktiivsöefiltrita autodel.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|