Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
13.03.2006 00:51:39
Probleem graafikakaardiga...vist :S |
|
|
Mul on selline graafikakaart nagu ATI Radeon 9800 128MB... varem oli kõik nagu super, kuid mingist hetkest alates hakkas jama pihta. Probleem esineb ainult mängude puhul. Filme saab vaadata probleemideta ja muude tegevuste puhul pole ka esinenud ...vaid just MÄNGUD. Probleem järgmine: Kui mäng käima panna on kõik OK, kuid mingi aja jooksul (ka mängu kiirenemisel) hakkavad ekraanil tekkima mingid sädelevad (vilkuvad vms) kriipsud või/ja kastid... mis sõna otseses mõttes paljunevad... alguses on märgata mõnesid üksikuid, kuid lõpuks sädeleb kogu ekraan ning arvuti teeb restarti või siis jookseb kinni. Üritasin ka sellest vaatemängust screenshot teha, kuid millegi pärast jääb screenshotile täiesti puhas pilt :S Ja nagu mainitud see on mängude puhul ainult nii... ja varem pole seda olnud. Ja see on absoluutselt iga mänguga. Olen teinud ka korduvalt Format C-sid ning installinud kõige uuemad draiveri ja muud vajalikud asjad... Windows on originaal... äkki oskab keegi nõu anda? kas asi on üldse graafikakaaris?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
13.03.2006 00:58:07
|
|
|
Graafikakaart hakkab vedrut välja viskama.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
ceemic
24/7@kalal

liitunud: 21.03.2005
|
13.03.2006 00:58:50
|
|
|
võimalik, et tegu võib kuumenemisega olla..mis tempe see kaart näitab? jahutus on korralik? kontrolli jahutuse kontakti corega!
|
|
Kommentaarid: 421 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
322 |
|
tagasi üles |
|
 |
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
13.03.2006 00:59:37
|
|
|
On selline võimalus ? Tra siis panen küll molli nendele tegijate... omal ajal ootasin seda kaarti kuu aega...sest eestis seda polnud ja see tuli soomest ja nüüd hakkab vedrusid välja viskama
Kuidas see Corega asi käib muidu ?
viimati muutis timbou 13.03.2006 01:00:53, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
13.03.2006 01:00:20
|
|
|
Uuri ennem ceemic pakutud varianti ka. Näiteks rivatuneriga paned selle graafilise temp värgi näitama ja vaatad kõrgele läheb kui täpid tekkima hakkavad.
viimati muutis Mihkel. 13.03.2006 01:02:31, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
13.03.2006 01:01:22
|
|
|
MiXeR kirjutas: |
Uuri enne ceemic pakutud varianti ka. |
kuidas see corega asi käib ?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mask
HV Guru

liitunud: 01.03.2005
|
13.03.2006 01:01:32
|
|
|
arvan ka et vb ülekuumenemine, mul midagi sarnast olnud...
|
|
Kommentaarid: 523 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
435 |
|
tagasi üles |
|
 |
sleepyhead
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004
|
13.03.2006 01:02:39
|
|
|
niikuinii radikas tolmu täis, nagu vanaema pööning ....või veel ullem...ventilaator on tolmu kätte kinni kiilund ....
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
13.03.2006 01:02:55
|
|
|
timbou kirjutas: |
MiXeR kirjutas: |
Uuri enne ceemic pakutud varianti ka. |
kuidas see corega asi käib ? |
Kontrolli ennem tempe rivatuneriga.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
13.03.2006 01:15:48
|
|
|
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Northbridge information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0400000000 Description : NVIDIA nForce2
$0400000001 Vendor ID : 10de (NVIDIA)
$0400000002 Device ID : 01e0
$0400000003 AGP bus : revision 3.0
$0400000004 AGP status : enabled
$0400000005 AGP rate : 4x 8x supported, 8x selected
$0400000006 AGP SBA : hardwired, enabled
$0400000007 AGP FW : supported, enabled
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Northbridge PCI configuration space
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff +00+01+02+03+04+05+06+07+08+09+0a+0b+0c+0d+0e+0f
$0500000000 +00 de 10 e0 01 06 00 b0 00 c1 00 00 06 00 00 80 00
$0500000001 +10 08 00 00 d0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0500000002 +20 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 7b 14 00 1c
$0500000003 +30 00 00 00 00 40 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0500000004 +40 02 60 30 00 1b 42 00 1f 12 01 00 00 ff ff ff ff
$0500000005 +50 ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff
$0500000006 +60 08 00 01 20 20 00 88 80 10 00 00 00 01 ff 0f 9f
$0500000007 +70 ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff
$0500000008 +80 0c 01 00 00 ff ff ff 3f 01 00 00 00 01 80 00 00
$0500000009 +90 0e 80 e0 f2 0e 80 e0 f0 f0 0f ff 00 00 00 00 00
$050000000a +a0 00 00 00 00 20 ff 35 00 11 00 00 00 00 00 00 00
$050000000b +b0 cc ff 07 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$050000000c +c0 33 33 03 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$050000000d +d0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$050000000e +e0 d6 01 47 00 16 30 00 10 00 00 00 00 00 00 00 00
$050000000f +f0 07 00 00 f8 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Display adapter information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0000000000 Description : RADEON 9800 PRO
$0000000001 Vendor ID : 1002 (ATI)
$0000000002 Device ID : 4e48
$0000000003 Location : bus 2, device 0, function 0
$0000000004 Bus type : AGP revision 3.0
$0000000005 AGP status : enabled
$0000000006 AGP rate : 4x 8x supported, 8x selected
$0000000007 AGP SBA : hardwired, enabled
$0000000008 AGP FW : supported, enabled
$0000000009 Base address 0 : d8000000 (memory range)
$000000000a Base address 1 : 0000c000 (I/O range)
$000000000b Base address 2 : e9000000 (memory range)
$000000000c Base address 3 : none
$000000000d Base address 4 : none
$000000000e Base address 5 : none
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Display adapter PCI configuration space
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff +00+01+02+03+04+05+06+07+08+09+0a+0b+0c+0d+0e+0f
$0300000000 +00 02 10 48 4e 87 00 b0 02 00 00 00 03 08 ff 80 00
$0300000001 +10 08 00 00 d8 01 c0 00 00 00 00 00 e9 00 00 00 00
$0300000002 +20 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 02 10 02 00
$0300000003 +30 00 00 00 00 58 00 00 00 00 00 00 00 0a 01 08 00
$0300000004 +40 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 02 10 02 00
$0300000005 +50 01 00 02 06 00 00 00 00 02 50 30 00 1b 02 00 ff
$0300000006 +60 12 43 00 1f 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0300000007 +70 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0300000008 +80 05 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0300000009 +90 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000a +a0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000b +b0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000c +c0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000d +d0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000e +e0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000f +f0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff IDirect3D7 HAL capabilities
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0600000000 DevCaps : 071bbef1
$ffffffffff LineCaps
$0600000020 MiscCaps : 001b2c83
$0600000021 RasterCaps : 0c7361b3
$0600000022 ZCmpCaps : 000000ff
$0600000023 SrcBlendCaps : 00001fff
$0600000024 DestBlendCaps : 00001bff
$0600000025 AlphaCmpCaps : 000000ff
$0600000026 ShadeCaps : 000c528a
$0600000027 TextureCaps : 0007ed4f
$0600000028 TextureFilterCaps : 0703073f
$0600000029 TextureBlendCaps : 000000cf
$060000002a TextureAddressCaps : 00000037
$060000002b StippleWidth : 00000000
$060000002c StippleHeight : 00000000
$ffffffffff TriCaps
$0600000030 MiscCaps : 001b2cf3
$0600000031 RasterCaps : 0c7361b3
$0600000032 ZCmpCaps : 000000ff
$0600000033 SrcBlendCaps : 00001fff
$0600000034 DestBlendCaps : 00001bff
$0600000035 AlphaCmpCaps : 000000ff
$0600000036 ShadeCaps : 000c528a
$0600000037 TextureCaps : 0007ed4f
$0600000038 TextureFilterCaps : 0703073f
$0600000039 TextureBlendCaps : 000000cf
$060000003a TextureAddressCaps : 00000037
$060000003b StippleWidth : 00000000
$060000003c StippleHeight : 00000000
$0600000001 DeviceRenderBitDepth : 00000500
$0600000002 DeviceZBufferBitDepth : 00000400
$0600000003 MinTextureWidth : 1
$0600000004 MinTextureHeight : 1
$0600000005 MaxTextureWidth : 2048
$0600000006 MaxTextureHeight : 2048
$0600000007 MaxTextureRepeat : 2048
$0600000008 MaxTextureAspectRatio : 2048
$0600000009 MaxAnisotropy : 16
$060000000b GuardBandLeft : -960
$060000000c GuardBandTop : -960
$060000000d GuardBandRight : 2880
$060000000e GuardBandBottom : 2880
$060000000f ExtentsAdjust : 0
$0600000010 StencilCaps : 000000ff
$0600000011 FVFCaps : 00100008
$0600000012 TextureOpCaps : 03ffffff
$0600000013 MaxTextureBlendStages : 8
$0600000014 MaxSimultaneousTextures : 8
$0600000015 MaxActiveLights : -1
$060000000a MaxVertexW : 1E+010
$0600000016 MaxUserClipPlanes : 6
$0600000017 MaxVertexBlendMatrices : 4
$0600000018 VertexProcessingCaps : 0000003f
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff OpenGL driver information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0f00000000 Vendor : ATI Technologies Inc.
$0f00000001 Renderer : RADEON 9800 Pro x86/MMX/3DNow!/SSE
$0f00000002 Version : 2.0.4955 WinXP Release
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff OpenGL driver extensions
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$10c57b4e16 GL_ARB_MULTITEXTURE
$107004e106 GL_EXT_TEXTURE_ENV_ADD
$10362bdad4 GL_EXT_COMPILED_VERTEX_ARRAY
$10cf4bc81a GL_S3_S3TC
$1046b4b3c8 GL_ARB_DEPTH_TEXTURE
$10c9a6a58b GL_ARB_FRAGMENT_PROGRAM
$104b5f57c7 GL_ARB_FRAGMENT_PROGRAM_SHADOW
$106a8f8cb7 GL_ARB_FRAGMENT_SHADER
$105e876d0d GL_ARB_MULTISAMPLE
$101ac89601 GL_ARB_OCCLUSION_QUERY
$1050d1ed1a GL_ARB_POINT_PARAMETERS
$10a21945e9 GL_ARB_POINT_SPRITE
$1056931851 GL_ARB_SHADER_OBJECTS
$1038fcd320 GL_ARB_SHADING_LANGUAGE_100
$10b610bf4a GL_ARB_SHADOW
$10fa2de3ec GL_ARB_SHADOW_AMBIENT
$10baf0b603 GL_ARB_TEXTURE_BORDER_CLAMP
$104dee8f11 GL_ARB_TEXTURE_COMPRESSION
$10909cee66 GL_ARB_TEXTURE_CUBE_MAP
$103b8c071e GL_ARB_TEXTURE_ENV_ADD
$1064a2a5a0 GL_ARB_TEXTURE_ENV_COMBINE
$10c546b7b4 GL_ARB_TEXTURE_ENV_CROSSBAR
$10e6af327d GL_ARB_TEXTURE_ENV_DOT3
$107cffdcb3 GL_ARB_TEXTURE_MIRRORED_REPEAT
$102fb421b5 GL_ARB_TRANSPOSE_MATRIX
$102f89125a GL_ARB_VERTEX_BLEND
$100c5d05b2 GL_ARB_VERTEX_BUFFER_OBJECT
$10f5b5dc6c GL_ARB_VERTEX_PROGRAM
$107a12ba93 GL_ARB_VERTEX_SHADER
$10cece1ed5 GL_ARB_WINDOW_POS
$10a0660a7b GL_ATI_DRAW_BUFFERS
$1054dd0b05 GL_ATI_ELEMENT_ARRAY
$10bff82c13 GL_ATI_ENVMAP_BUMPMAP
$10d1792428 GL_ATI_FRAGMENT_SHADER
$10a64c4d9c GL_ATI_MAP_OBJECT_BUFFER
$1086b93782 GL_ATI_SEPARATE_STENCIL
$10d69176ec GL_ATI_TEXTURE_ENV_COMBINE3
$1030e82c68 GL_ATI_TEXTURE_FLOAT
$10f60ac592 GL_ATI_TEXTURE_MIRROR_ONCE
$10760c6e99 GL_ATI_VERTEX_ARRAY_OBJECT
$1036cc6096 GL_ATI_VERTEX_ATTRIB_ARRAY_OBJECT
$1095484da7 GL_ATI_VERTEX_STREAMS
$10a04a56fa GL_ATIX_TEXTURE_ENV_COMBINE3
$10e4ae3766 GL_ATIX_TEXTURE_ENV_ROUTE
$105a2ee32d GL_ATIX_VERTEX_SHADER_OUTPUT_POINT_SIZE
$108b692247 GL_EXT_ABGR
$102c1ce888 GL_EXT_BGRA
$1060abd8ee GL_EXT_BLEND_COLOR
$10a518e18a GL_EXT_BLEND_FUNC_SEPARATE
$108d489b4b GL_EXT_BLEND_MINMAX
$1000fd4a3b GL_EXT_BLEND_SUBTRACT
$109e10a7f2 GL_EXT_CLIP_VOLUME_HINT
$1097396519 GL_EXT_DRAW_RANGE_ELEMENTS
$10a49fd448 GL_EXT_FOG_COORD
$10458c18a3 GL_EXT_MULTI_DRAW_ARRAYS
$109bf9cf86 GL_EXT_PACKED_PIXELS
$1043f6fdaa GL_EXT_POINT_PARAMETERS
$10ec19ceee GL_EXT_RESCALE_NORMAL
$102bdadf4a GL_EXT_SECONDARY_COLOR
$1094149761 GL_EXT_SEPARATE_SPECULAR_COLOR
$10b498d003 GL_EXT_SHADOW_FUNCS
$1010477a56 GL_EXT_STENCIL_WRAP
$10a86d4e45 GL_EXT_TEXGEN_REFLECTION
$10709a8cc3 GL_EXT_TEXTURE3D
$1030269af0 GL_EXT_TEXTURE_COMPRESSION_S3TC
$1083bbfed6 GL_EXT_TEXTURE_CUBE_MAP
$104cf9cb90 GL_EXT_TEXTURE_EDGE_CLAMP
$104e34fc99 GL_EXT_TEXTURE_ENV_COMBINE
$10f58822cd GL_EXT_TEXTURE_ENV_DOT3
$10e41900d5 GL_EXT_TEXTURE_FILTER_ANISOTROPIC
$10594f35e0 GL_EXT_TEXTURE_LOD_BIAS
$1031e4da53 GL_EXT_TEXTURE_MIRROR_CLAMP
$1021eb8b67 GL_EXT_TEXTURE_OBJECT
$103de58cfc GL_EXT_TEXTURE_RECTANGLE
$100856cb8e GL_EXT_VERTEX_ARRAY
$109b316ccd GL_EXT_VERTEX_SHADER
$10e1eeeff7 GL_HP_OCCLUSION_TEST
$10feb4fb26 GL_NV_BLEND_SQUARE
$109ccd24ab GL_NV_OCCLUSION_QUERY
$101298da1f GL_NV_TEXGEN_REFLECTION
$107ad663e0 GL_SGI_COLOR_MATRIX
$10dba242b7 GL_SGIS_GENERATE_MIPMAP
$100d6ae539 GL_SGIS_MULTITEXTURE
$10cee53349 GL_SGIS_TEXTURE_BORDER_CLAMP
$10339f880d GL_SGIS_TEXTURE_EDGE_CLAMP
$10b6e08f6e GL_SGIS_TEXTURE_LOD
$102053295a GL_SUN_MULTI_DRAW_ARRAYS
$10b72523fb GL_WIN_SWAP_HINT
$1057be85e8 WGL_EXT_EXTENSIONS_STRING
$10c9acb315 WGL_EXT_SWAP_CONTROL
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff ATI specific display adapter information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0900000000 Graphics core : R350 (8x1)
$0900000002 Memory bus : 256-bit
$0900000001 Memory type : DDR SGRAM / SDRAM
$0900000003 Memory amount : 128MB
$0900000004 Core clock : 378.000MHz
$0900000005 Memory clock : 337.500MHz (675.000MHz effective)
$0900000006 Reference clock : 27.000MHz
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Memory timings
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0900000100 WR latency : 1.5
$0900000101 CAS latency : 4
$0900000102 CMD latency : 0.0
$0900000103 STR latency : 1.5
$0900000110 tRCDRD,RAS to CAS read : 5
$0900000111 tRCDWR,RAS to CAS write : 3
$0900000112 tRP ,Row precharge : 5
$0900000113 tRAS ,Row active : 10
$0900000114 tRRD ,Row active to row active command : 4
$0900000115 tR2W ,Read to write turnaround : 7
$0900000116 tWR ,Write recovery : 3
$0900000117 TW2R ,Write to read turnaround : 2
$0900000118 tW2R ,Write to read turnaround / same bank : 3
$0900000119 tR2R ,Read to read turnaround : 2
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff ATI VGA BIOS information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0a00000000 Title : R360 Hynix DDR 113-A07537-103 BIOS
$0a00000001 Date/time : 2004/03/04 09:51
$0a00000002 Core clock : 378.000MHz
$0a00000003 Memory clock : 338.000MHz
$0a00000004 Reference clock : 27.000MHz
$0a00000005 Dot clock range : 200.000MHz - 400.000MHz
$0a00000006 System clock range : 300.000MHz - 800.000MHz
$0a00000007 Memory clock range : 300.000MHz - 800.000MHz
$0a00000008 Memory type : DDR SDRAM / SGRAM
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff ATI graphics processor registers
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0b0100000a M_SPLL_REF_FB_DIV : 01383204
$0b0100000c SPLL_CNTL : 0400bc30
$0b0100000d SCLK_CNTL : 00df8002
$0b0100000e MPLL_CNTL : 0402bc00
$0b01000012 MCLK_CNTL : aa021212
$0b000000e0 CONFIG_CNTL : 00020100
$0b000000e4 CONFIG_XSTRAP : 30c100a0
$0b000000e8 CONFIG_XSTRAP2 : 00000000
$0b000000f8 CONFIG_MEMSIZE : 08000000
$0b00000140 MC_CNTL : 00000022
$0b00000144 MC_TIMING_CNTL : 1a29a222
$0b00000158 MC_SDRAM_MODE_REG : 30430042
$0b00000178 MC_REFRESH_CNTL : 00004029
$0b00000990 CONFIG_DIE_FUSES : 00000000
$0b00000994 CONFIG_SUBSTRATE_FUSES : 00000000
$0b00000998 CONFIG_REGISTER_FUSES : 00000000
$0b0000099c CONFIG_ROM_FUSES : 00000000
$0b00004018 GB_TILE_CONFIG : 00000017
$0b0000402c GB_PIPE_SELECT : aff439fe
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Monitor EDID
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff +00+01+02+03+04+05+06+07+08+09+0a+0b+0c+0d+0e+0f
$0c00000000 +00 00 ff ff ff ff ff ff 00 4c 2d 56 11 37 31 46 44
$0c00000001 +10 01 0b 01 02 68 20 18 7e ea bb b9 a3 52 46 98 24
$0c00000002 +20 0f 48 4c ff ff 80 31 59 45 59 61 59 81 8f a9 45
$0c00000003 +30 01 01 01 01 01 01 ea 24 00 60 41 00 28 30 30 60
$0c00000004 +40 13 00 32 e6 10 00 00 1e 00 00 00 fd 00 32 a0 1e
$0c00000005 +50 55 ff 00 0a 20 20 20 20 20 20 00 00 00 fc 00 53
$0c00000006 +60 2f 4d 20 37 35 35 44 46 0a 20 20 20 00 00 00 ff
$0c00000007 +70 00 48 4a 45 52 31 30 30 36 30 30 0a 20 20 00 97
$0c00000008 +80 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0c00000009 +90 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0c0000000a +a0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0c0000000b +b0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0c0000000c +c0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0c0000000d +d0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0c0000000e +e0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0c0000000f +f0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Monitor EDID details
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0d00000000 EDID version : 1.2
$0d00000001 Manufacturer ID : SAM (Samsung)
$0d00000002 Model ID : 1156 (S/M 755DF)
$0d00000003 Manufactured on : 2001, week 1
$0d00000004 Serial number : 44463137
$0d00000005 Input signal : analog
$0d00000006 Screen size : 32 x 24 cm
$0d00000007 Horizontal freqency : 30-85 KHz
$0d00000008 Vertical freqency : 50-160 Hz
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
13.03.2006 01:22:53
|
|
|
Mis sa nüüd tegid?
Neid meil nagu eriti vaja pole.
Rivatuneris seal esimesel lehel, on kaks noolt. Kummagi all on selline asi nagu "hardware monitor", siis tuleb sul see tabel ette ja core temp on see mis sul vaja on.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aix
HV Guru

liitunud: 02.06.2004
|
13.03.2006 16:50:28
|
|
|
kas mitte Radeon9800-del ei olnud temperatuurisensorit?
sellisel juhul aitab vana hea "NäppVastaRadikat" meetod
|
|
Kommentaarid: 411 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
14.03.2006 00:14:58
|
|
|
ma ei saanud aru kas just sellel radeonil on temperatuuri mõõdik... aga rääggitakse terve aeg 9800 seeria uutest temperatuuri anduritest...võibolla siis uuematel :S kuid ma ma ei näe rivatuuneril kuskil neid "noolekesi" ...
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
drugme84
HV vaatleja
liitunud: 31.12.2004
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
17.03.2006 02:03:08
|
|
|
Ok... nüüd mul jahutis endal kindlasti probleem olla ei saa.... ostsin endale graafikakaardile eraldi cooleri:
http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=36 ... Et minul temperatuuris enam asi ei tohiks nagu olla...
Aga nüüd asi nii kaugel et kui ma mängu käivitan, ei jõua ma mäng õieti käima minnnagi kui arvuti juba kokku jookseb
Mis siis nüüd lahti võib olla ?
|
|
tagasi üles |
|
 |
drugme84
HV vaatleja
liitunud: 31.12.2004
|
17.03.2006 10:33:48
|
|
|
vahetasin mobo ära ja nüüd endal kõik ok
_________________ you say hardcore, ay say no war |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
17.03.2006 10:35:04
|
|
|
drugme84 kirjutas: |
vahetasin mobo ära ja nüüd endal kõik ok |
Ok rumal küsimus...aga mis on mobo ?
|
|
tagasi üles |
|
 |
weasel
HV Guru

liitunud: 27.08.2003
|
17.03.2006 10:36:48
|
|
|
Mobo on emaplaat.
_________________ PSN: weaselEST |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
riaak
HV Guru

liitunud: 22.09.2002
|
18.03.2006 00:09:15
|
|
|
timbou kirjutas: |
Ok... nüüd mul jahutis endal kindlasti probleem olla ei saa.... ostsin endale graafikakaardile eraldi cooleri:
http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=36 ... Et minul temperatuuris enam asi ei tohiks nagu olla...
Aga nüüd asi nii kaugel et kui ma mängu käivitan, ei jõua ma mäng õieti käima minnnagi kui arvuti juba kokku jookseb
Mis siis nüüd lahti võib olla ? |
Hmm..äkki vigastasid seda vms?
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
18.03.2006 09:24:15
|
|
|
OK... kui seda on vigastatud, sisi ajan süü ordi meeste peale, sest nemad paigaldasid selle cooleri
_________________ __________________________________
Jep...Jep |
|
tagasi üles |
|
 |
korndog412
HV veteran

liitunud: 20.01.2005
|
18.03.2006 10:35:49
|
|
|
timbou, mis mobo on? 9800 ei saa hästi läbi ViA chippidega, äkki slles point.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
 |
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
18.03.2006 20:35:46
|
|
|
Moboks on mul Abit NF7-S v. 2.0 .... Aga ma ei usu millegi pärast, et emakas asi, sest varem töötasid kõik mängud
Igastahes panin video ka ülesse... seal üritan käivatada Need for speed most wanted, kuid kokkujooksmine on sama iga mänguga (proovinud Hitman 3, Underground 2) http://timbou.msn.ee/viga.MPG
|
|
tagasi üles |
|
 |
korndog412
HV veteran

liitunud: 20.01.2005
|
18.03.2006 21:37:25
|
|
|
huuuvitav... mis klõpsud need lõpupoole on
tundub nüüd ka mulle, et läbi on kaart (või on kuumusega midagi väga valesti)
soovitaks mõnele sõbrale välja teha ja tema arvutis proovida kui saab...
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
 |
timbou
HV vaatleja

liitunud: 13.05.2004
|
19.03.2006 01:11:52
|
|
|
kuumusega ei saa ju midagi olla... ostsin uue super kõva kuuleri
|
|
tagasi üles |
|
 |
|