Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
01.03.2025 20:10:59
|
|
|
Kokku ei ole hakanud jooksma, seega modid/nvidia draivud?
Artifaktid nüüd tüütus kuubis korjata jah. Algasin Veterani peal vanilla, ja kõik sujus nagu lepase reega kuni artifact run hakkasin tegem. 10% ja 10 min kulus kõige närusema artifakti peale, lõpuks kui juba käeulatuses oli siis tekkis Bloodsuckeri kamp selga. Loomulikult kui 3 vereimejat keset anomaaliavälja selga tekib siis kutupiilu ka kohe.
Ma ei viitsi higistada, 2x läbi tehtud juba, jätab hilisemaks...
AI spawnid on ka jälle tagasi, enne 1.2.1 oli päris rahulin, qga nüüd jälle nii kui mingi väärtusliku eseme saad siis kargab mitu spawni selga, et jumala pärast kasumisse ei jääks...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
02.03.2025 03:40:47
|
|
|
Ega see kokku jooksmine nii tihti ka ei ole (õnneks), et selles modisid või driverit kahtlustada julgeks. Arvan, et sellest saaksin aru ka kui modide pärast jookseb. Pealegi ma olen nagunii proovinud päris mitu korda vahepeal suure osa mode välja tõsta, mitte crashimise pärast aga muude asjade katsetamiseks. See pole midagi muutnud.
Lihtsalt kui eelmise versiooniga mängides jooksis reaalselt ühe korra kokku mingi ~30h peale siis nüüd on jooksnud vähemalt 4 korda kõigest umbes nii 12h'ga. Pole maailma lõpp, aga pole ka väga meeldib kogemus.
Kusjuures ise mängisin alguses suure osa mängust ära DLSS Quality ja FSR off, muud settingud kõik epic või high - täitsa loll, see oli kõige lollim valik üldse ja puhas enda teadmatus paraku Esiteks DLSS ei anna nagunii midagi, lükkasin selle välja ehk DLAA peale ja fps täpselt sama. Aga mis oli peamine lollus, mitte kasutada FSR frame generationit. Vähemalt minu nõrgemapoolse prosega no see ~50 fps pidevalt oli ikka selline talutav, kuid kehvapoolne kogemus, ja see on kõik on cpu taga. Nüüd FSR sees ja pidevalt ilusti selline ~80-120. Ikka SIGA PALJU sujuvam on mäng ja reaalselt parem on mängida. Võibolla mingi lisa lag on sees selle tõttu, aga sellist tüüpi mängus nagu stalker seda ei tunne küll absoluutselt mitte mingit pidi
Kusjuures olen ka seda tähele pannud, et AI spawnid on reaalselt läinud halvemaks! Enne tõesti oli nii, et ega ma mängides reaalselt kunagi ei näinud ega saanud aru, et kus ja millal nüüd täpselt mingi tüüp spawnis. Nüüd aga ikka kohati täitsa reaalselt näeb kuidas poisid kukuvad mängu Ei ole kunagi päris nina ees aga no ega väga kaugele ka ei kuku. Võiks öelda, et häirivalt suur vahe ikka võrreldes eelmise mängu versiooniga. Endiselt lasevad läbi seinte vahel, endiselt spotivad ära täiesti võimatutest kohtadest ja võimatult kauguselt.
Huvitav, mis lõvikonservi need developerid söönud on, et julgesid suurelt välja reklaamida kõikvõimalikke selliseid fix'e, mida tegelikult mängus täiesti ilmselgelt ei ole! Positiivse poole pealt vast saab mainida seda, et päevavalgust on natuke pikemalt ning taskulambi sai lõpuks ümber assignida omale sobiva nupu alla...samas on ikkagi mingi kerge keberniit selle taskulambi nupuga minumeelest. Ja melee'd näiteks tüübid ei võinud re-assignitavaks teha nagu what the actual fuck noh...selliseid asju peab tõesti veel erinevate suurte patchide sees fixima?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
04.03.2025 21:56:20
|
|
|
Ma kusagil märkasin, et see 1 suur fix korraga on konsoolide tõttu.
1 mäng ütles selgeöt välja, et aitab, pc ja konsoolid saavad nüüdsest eraldi paiga. Ja pc saab nüüd nii palju kui kulub ja konsoomid korra kuus, sest vaja "valideerida".
Ehk pole kindla devi või UE5 eripära.
Muideks wallbang on täitsa hea strateegia, CoD mängurid peaksid eriti kursis olema. Ise kükakil beroonmüüri taga saan küll eemale lujrata ja siis küljele hiilida.
Aga LOS süsteem lonkab ikka mitut jalga, see tõsi..
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wusses
mehine eesti muffin

liitunud: 31.03.2008
|
18.03.2025 21:31:37
|
|
|
Tundub asjalik update. Peaks uuesti proovima.
Mul jäi mäng pooleli Inteli CPU garantii pärast.
Saatsin või garantiisse ja tekkis paus sisse ja pärast ei viitsinud enam.
_________________ tegelen tööriistade hoolduse ja remondiga - Toolrepair OÜ |
|
Kommentaarid: 334 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
273 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
18.03.2025 23:57:09
|
|
|
ma ei tea...minul kadus täielikult igasugune lootus nende pätside osas ära peale 1.2 update installimist...nagu ennist siin sai ka räägitud siis paremaks ei muutunud sellega absoluutselt mitte miski!
nüüd seda 1.3 vaadata siis tundub ka täiesti meh minule isiklikult, võibolla seal nipetnäpet on aga samas on jube veider, et näiteks kohe listi alguses "tech part AI" all on pooled read lihtsalt täieti tuimalt topelt trükitud?!? nagu wtf...tüübid üritavad lihtsalt pikemat nimekirja tekitada, et paranduste nimekiri tunduks rohkem muljetavaldav või? mingit "mutants movement" rida on lausa 3 korda sinna topitud kohe nimekirja suht alguses. täiesti ajuvaba tundub sellist jama publishida
siis on seal palju asju, mis lihtsalt ei meigi ABSOLUUTSELT mitte mingisugust senssi kui actually loed läbi selle lausa:
Fixed an issue where the player was unable to perform a stealth kill on friendly NPCs when he was seen - et mängija ei saa teha stealth killi friendly npc'le peale seda kui npc on playerit näinud ja on tema kohalolekust teadlik? ahah...tõepoolest või, parandada oli vaja siis ära see, et tegelikult ikka peaks saama teha STEALTH killi sellises olukorras???
kohe järgmine rida:
Improved recoil animation for NPCs that were too weak
mida see üldse tähendama peaks, kas see üldse tähendab midagi või on lihtsalt täiesti suvaline arusaamatu lause nimekirja lisatud?
lisaks on väga palju selliseid väidetavaid bugisid ja nende fixe, mida mina isiklikult pole mitte kordagi näinud ega kohanud ei eelmise versiooni ega praeguse 1.2ga. ja üleüldse tundub olevat tohutu list fix'e, millest 99% on täiesti ebaolulised ja suures osas lausa mõttetu ilmselt üldse aega raisata selliste "paranduste" tegemisele. selle asemel tuleks tegeleda reaalsete probleemidega - teha mängu lõpuks ometi mõistlik taskulamp!!! öövaatlusseade. tegeleda AI käitumisega ja teha lõpuks ometi korda see, et stealthi oleks ka võimalik kasutada mängus
positiivne on see, et kui natuke kokkujooksmisi välja arvata ning Alife(less) osas leppida sellega, mis on siis ega mängus tegelikult polegi vaja niiväga suurelt midagi parandada (mingeid asju lisada tuleks küll). hiljuti sai pulli pärast proovitud, et mis oleks kui tapaks maha terve Wardi põhibaasi ehk chemical planti baasi. Kui raske see ikka saab olla? Kuskil 100+ korda sai proovitud lõpuks, mingi hetk jõudsin isegi päris kaugele ja kokku umbes selline 70-80, võibolla isegi ligi 100 sõdurit sai järjest maha notitud aga mäng hakkas kokkuvõttes alati kokku jooksma peale teatud aega nottimist. mis on aga väga lahe, et kogu see ~6 tundi battlet (koos kõigi nende uuesti laadimiste/proovimistega muidugi) oli ikka mega raske ja intensiivne. selles suhtes mängu "in battle AI" on ikkagi kohati väga heal tasemel ja täiesti armutu! korra eksid, venitad, jääd liiga kauaks kuskile seisma - saad kohe kuuli ja saad ka VÄGA kiirelt surma. vähemalt veteran raskusel ja minu installitud modidega see nii on. võib vabalt öelda, et kõige raskem AI vastu lahing, mida kunagi üheski mängus olen pidanud. ületab ka kunagist mingis stalker modis peetud lahingut bandiitide baasis, kus oli samuti ülihea AI vastas
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
19.03.2025 11:53:51
|
|
|
Spoiler 
Wiltz kirjutas: |
ma ei tea...minul kadus täielikult igasugune lootus nende pätside osas ära peale 1.2 update installimist...nagu ennist siin sai ka räägitud siis paremaks ei muutunud sellega absoluutselt mitte miski!
nüüd seda 1.3 vaadata siis tundub ka täiesti meh minule isiklikult, võibolla seal nipetnäpet on aga samas on jube veider, et näiteks kohe listi alguses "tech part AI" all on pooled read lihtsalt täieti tuimalt topelt trükitud?!? nagu wtf...tüübid üritavad lihtsalt pikemat nimekirja tekitada, et paranduste nimekiri tunduks rohkem muljetavaldav või? mingit "mutants movement" rida on lausa 3 korda sinna topitud kohe nimekirja suht alguses. täiesti ajuvaba tundub sellist jama publishida
siis on seal palju asju, mis lihtsalt ei meigi ABSOLUUTSELT mitte mingisugust senssi kui actually loed läbi selle lausa:
Fixed an issue where the player was unable to perform a stealth kill on friendly NPCs when he was seen - et mängija ei saa teha stealth killi friendly npc'le peale seda kui npc on playerit näinud ja on tema kohalolekust teadlik? ahah...tõepoolest või, parandada oli vaja siis ära see, et tegelikult ikka peaks saama teha STEALTH killi sellises olukorras???
kohe järgmine rida:
Improved recoil animation for NPCs that were too weak
mida see üldse tähendama peaks, kas see üldse tähendab midagi või on lihtsalt täiesti suvaline arusaamatu lause nimekirja lisatud?
lisaks on väga palju selliseid väidetavaid bugisid ja nende fixe, mida mina isiklikult pole mitte kordagi näinud ega kohanud ei eelmise versiooni ega praeguse 1.2ga. ja üleüldse tundub olevat tohutu list fix'e, millest 99% on täiesti ebaolulised ja suures osas lausa mõttetu ilmselt üldse aega raisata selliste "paranduste" tegemisele. selle asemel tuleks tegeleda reaalsete probleemidega - teha mängu lõpuks ometi mõistlik taskulamp!!! öövaatlusseade. tegeleda AI käitumisega ja teha lõpuks ometi korda see, et stealthi oleks ka võimalik kasutada mängus
positiivne on see, et kui natuke kokkujooksmisi välja arvata ning Alife(less) osas leppida sellega, mis on siis ega mängus tegelikult polegi vaja niiväga suurelt midagi parandada (mingeid asju lisada tuleks küll). hiljuti sai pulli pärast proovitud, et mis oleks kui tapaks maha terve Wardi põhibaasi ehk chemical planti baasi. Kui raske see ikka saab olla? Kuskil 100+ korda sai proovitud lõpuks, mingi hetk jõudsin isegi päris kaugele ja kokku umbes selline 70-80, võibolla isegi ligi 100 sõdurit sai järjest maha notitud aga mäng hakkas kokkuvõttes alati kokku jooksma peale teatud aega nottimist. mis on aga väga lahe, et kogu see ~6 tundi battlet (koos kõigi nende uuesti laadimiste/proovimistega muidugi) oli ikka mega raske ja intensiivne. selles suhtes mängu "in battle AI" on ikkagi kohati väga heal tasemel ja täiesti armutu! korra eksid, venitad, jääd liiga kauaks kuskile seisma - saad kohe kuuli ja saad ka VÄGA kiirelt surma. vähemalt veteran raskusel ja minu installitud modidega see nii on. võib vabalt öelda, et kõige raskem AI vastu lahing, mida kunagi üheski mängus olen pidanud. ületab ka kunagist mingis stalker modis peetud lahingut bandiitide baasis, kus oli samuti ülihea AI vastas |
Tasub meeles pidada et nende emakeel siiski pole inglise vaid Ukraina keel. Eks sealt ka kohati arusaamatu lause kooslus. Aga lõpu poole ju kirjas et sniperitele sai suppressorid ja mõned asjad mida sai ainult peale point of no returni viidi ka ju pripjati. Uuesti igasugu crashe fixe ja kõiki tekstuure igas regioonis uuendati. Ma veel pole jõudnud käima panna.... kahjuks.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
19.03.2025 13:18:57
|
|
|
Ma loen ja 1.3 paranduste nimekiri tundub suht loogiline mulle.
"Improved recoil animation for NPCs that were too weak" ilmselt mõeldakse, et osade NPCde tulistamise tagasilöögi animatsioonid olid liiga nõrgad.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
19.03.2025 13:44:13
|
|
|
Millal oleks mõistlik mäng omale soetada? Kas puudujääke on veel palju või saab juba varsti normaalse kogemuse kätte?
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
19.03.2025 19:01:21
|
|
|
Normaalne kogemus juba ammu käes. Preilid vinguvad iga asja üle.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
19.03.2025 20:24:11
|
|
|
Evil14, vabalt võib soetada ja mängima hakata...isiklikult ei usu, et siin enam midagi niiväga üldse paremaks lähebki. Ja ei leia, et ka väga palju peaks minema - õnneks suurema osa PÄRIS probleeme saab ära lahendada erinevate modidega. Aga seda tuleks küll meeles pidada, et täitsa ilma modideta minumeelest seda mängu mängima hakata on lihtsalt totaalne ajaraisk ning ka sisuliselt hea mängu raiskamine.
" ilmselt mõeldakse, et osade NPCde tulistamise tagasilöögi animatsioonid olid liiga nõrgad." noh, võibolla mõeldakse jah. aga ma ei tea nagu, tundub see tõesti selline asi, mida oleks üldse vaja väga parandada??? saab sellist asja üldse bugiks nimetada? ei ole kordagi silma jäänud, et NPC'de recoil animation oleks liiga nõrk. võibolla et on, aga no peab ikka olema viitsimist sellist asja uurida.
iseasi oleks see kui tüübid tuuniks mitte animatsiooni vaid tegeleks näiteks reaalselt sellega, et sättida NPC'de recoili (suuremaks/väiksemaks) ja üleüldist liigset täpsust väga suurte distantside tagant.
aga seda ei tehta, ei parandata...selle asemel on nimekirjas miljon täiesti ebaolulist "parandust" mis tegelikult ilmselt praktiliselt mitte kedagi ei huvita ja tegelikult kellegi mängu mitte kuidagi ei mõjuta.
vähemalt selline on minu arvamus sellest seekordsest nimekirjast
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
goga
HV kasutaja
liitunud: 30.05.2005
|
19.03.2025 22:00:36
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
Evil14, vabalt võib soetada ja mängima hakata...isiklikult ei usu, et siin enam midagi niiväga üldse paremaks lähebki. Ja ei leia, et ka väga palju peaks minema - õnneks suurema osa PÄRIS probleeme saab ära lahendada erinevate modidega. Aga seda tuleks küll meeles pidada, et täitsa ilma modideta minumeelest seda mängu mängima hakata on lihtsalt totaalne ajaraisk ning ka sisuliselt hea mängu raiskamine.
" ilmselt mõeldakse, et osade NPCde tulistamise tagasilöögi animatsioonid olid liiga nõrgad." noh, võibolla mõeldakse jah. aga ma ei tea nagu, tundub see tõesti selline asi, mida oleks üldse vaja väga parandada??? saab sellist asja üldse bugiks nimetada? ei ole kordagi silma jäänud, et NPC'de recoil animation oleks liiga nõrk. võibolla et on, aga no peab ikka olema viitsimist sellist asja uurida.
iseasi oleks see kui tüübid tuuniks mitte animatsiooni vaid tegeleks näiteks reaalselt sellega, et sättida NPC'de recoili (suuremaks/väiksemaks) ja üleüldist liigset täpsust väga suurte distantside tagant.
aga seda ei tehta, ei parandata...selle asemel on nimekirjas miljon täiesti ebaolulist "parandust" mis tegelikult ilmselt praktiliselt mitte kedagi ei huvita ja tegelikult kellegi mängu mitte kuidagi ei mõjuta.
vähemalt selline on minu arvamus sellest seekordsest nimekirjast |
mis peale viimast pakki must be mod list oleks?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
19.03.2025 22:18:13
|
|
|
Wiltz, tänud ausa tagasiside eest.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.03.2025 01:26:16
|
|
|
1.3 mina pole installinud aga 1.2.1 puhul mul on peal näiteks sellised modid:
No Shader Warmup
ScrN Artifact Overhaul
More side weapons
Reduced Repair Cost
Ledge Grabbing by Kennymylenny
No (or reduced) weight for ammo nades meds and food
Grok's Modular Mutants Health
Reasonable Weapon Degradation
Sell damaged stuff
Axxii's Stealth Mod
Grok's Less Grenades Thrown
NPC Combat Overhaul
Hide low radiation effect
Better Stamina Usage (Longer Sprinting - Stamina usage rebalance)
Eye Adaptation Fix
Feliche's Real Longer Days
Responsive Input - No Input Delay
Slightly Better Headlamp
Päris kõik need pole kindlasti ILMTINGIMATA ja 100% vajalikud asjad..osa neist on arvatavasti vajalikud vaid veteran difficulty jaoks ja osa on selline maitse asi ka. Aga no näiteks mutantide tapmise teemal (veteran raskusel), pseudogiant tahab isegi 25% health modiga miski a'la 50 lasku kõige võimsamast pumbast. pikka aega ma mõtlesin, et seda üldse ei ole olegi võimalik ära tappa
Kuid jah selles listis on ka mod'e ilma milleta mina ilmselt ei hakkaks enam üldse mängimagi sest ilma modita on teatud asjad lihtsalt nii absurdsed. Näiteks reasonable weapon degradation - isegi selle modiga relvad siiski "kuluvad" päris kiiresti ning isegi reduced repair costiga on nende parandamine siiski päris kallis. Ilma modideta oleks täiesti ajuvabadus
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
20.03.2025 10:33:26
|
|
|
Nad tulistamise tegid paremaks 1.3-ga? Et kui pumbaga mutanti tulistad oleks stagger ja reaktsioon ikka!
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.03.2025 16:16:22
|
|
|
kusjuures hea point...seda mängus tõesti vist ei ole. minumeelest ükski mutant vist ei "reageeri" üldse tabamustele, vaid lihtsalt jätkavad tuimalt oma nö. parasjagu käsil olevat tegevust nagu midagi poleks juhtunud.
vot - ideaalne näide asjast, mis PÄRISELT oleks vaja ära parandada..aga mida ilmselt ei ole karvagi muudetud (võin peaaegu et kihla vedada)
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
24.03.2025 17:05:25
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
kusjuures hea point...seda mängus tõesti vist ei ole. minumeelest ükski mutant vist ei "reageeri" üldse tabamustele, vaid lihtsalt jätkavad tuimalt oma nö. parasjagu käsil olevat tegevust nagu midagi poleks juhtunud.
vot - ideaalne näide asjast, mis PÄRISELT oleks vaja ära parandada..aga mida ilmselt ei ole karvagi muudetud (võin peaaegu et kihla vedada)  |
Koerad nindlasti rwageerivad ja jooks3vad minema või kukuvad pikali korraks... nagu jää peal libastuks.
Paljud su poolt panutud modid on sisuliselt Stalker raskusaste ja paar tükki rikuvad k8he kindlasti ettenöhtud möngukogemuse...
Ehk võib vabalt esimese korra stalker raskusel teha ja 2 börgmist juba ise vaadata mis vajaka jääb.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
24.03.2025 17:51:34
|
|
|
Super...mis sa arvad, mis eesmärgiga ma need modid olen installinud ja neid kasutan??? TÄPSELT selle eesmärgiga, et "rikkuda ettenähtud mängukogemus" - ja pakkuda MULLE selline mängukogemus, mis MULLE päriselt meeldib!
Minupoolest võivad paljud modid olla kasvõi ultra-novice raskusaste (sinu arvates). Ei koti. Ma kasutan neid mod'e, mis teevad mängu minu jaoks paremaks, mängitavamaks, nauditavamaks ja kustutavad ära võimalikult palju täiesti asjatult raisatud aega ning tüütut repetatiivsust. Ma olen vanilla stalker raskusastet proovinud, seega tean täpselt mis see on ja mis see ei ole.
Muide, kui sa oled nii kõva vanilla kogemuse austaja nagu sa siin pidevalt üritad muljet jätta siis sa peaksid mängima mängu ilma patchideta. Sest need kõik muudavad mängu, ja muudavad seda täpselt selles samas suunas, kuhu seda varem on tüürinud kõikvõimalikud erinevad modid (mis sinu enda jutu järgi "rikuvad ettenähtud mängukogemuse).
Ühesõnaga, imelik ja kahtlane jutt sul. Katsu aru saada, et mind ei huvita isegi mitte 0.000000001% see sinu reklaamitav "ettenähtud mängukogemus". Mind huvitab selline mängukogemus, mis on minu jaoks meeldiv ja sobiv, mis ei raiska täiesti asjatult minu aega. Ja newsflash, väga väga paljusid peale minu see vanilla samuti eriti ei huvita. Kui mulle meeldiks mängud, ja meeldiks mängida mänge mille puhul mulle PEAB meeldima ja saab meeldida ainult niinimetatud ettenähtud kogemus siis ma ei mängiks stalkerit ja ei mängiks üldse sedatüüpi mänge. Modisid muide saab nii installida..kui ka uninstallida! Ja see on väga lihtne, nii et oma mängukogemust rikkuda/parandada on samuti täpselt sama lihtne nagu selle ühe faili folderisse ja folderist välja tõstmine. Ma arvan, et iga inimene võib ise proovida ja otsustada, misasi tema kogemust rikub ja misasi parandab. Pole just mingi eriline lifelong commitment
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
25.03.2025 17:04:36
|
|
|
Wiltz, teen praegu Once Humanit, ja kui S2 oleks täpselt samasugune motikaga mööda maailma ringi rallimine ja baasi ehitamine nagu Chernobite ja modijad üritavad mängust teha, siis ma mängiks s2 asemel Once Humanit. Sest teha on seal palju rohkem ja perf on ka 120ne peal lukus.
S2 teebki Stalkeri selle raskus, kõin ümberringi on surmav ja matkamine raske.
Kui keegi algaja kes pole vanillat proovinud kohe 10x modiga mis kaotavad vastast eludest poole , stamina ja kaalu ka. Siis on nad varsti foorumites kurtmas kuidas 2h on Pripyatis vljas, varustust pole, raha pole ja üldse raha kehv. Kui sul või kellelgi teisel ajapuudusel soov mäng läbi joosta lihtsalt siis tulekski seda modida soovitamisel lisada märkuseks...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
25.03.2025 17:06:16
|
|
|
Ehk siis võib ikkagi vanillat proovida?
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
25.03.2025 17:45:37
|
|
|
Evil14 kirjutas: |
Ehk siis võib ikkagi vanillat proovida? |
Jaa võib.
Endal teine ring käsil ja ütleks, et patchidega on asi veel paremaks tehtud kui enne oli.
Seekord tuhlan ikka igal pool ringi, kõik ehitised ja nurgatagused käin läbi.
Nüüd on ikka parem gear käes kui eelmine kord samal ajal, siis sai suht läbi joostud.
Koos frame gen on fps 130 va. mõnes asulas kus on rohkem tegelasi, seal kukub 90 peale (CPU usage 100%).
Modidega pole asja kergemaks teinud ja vb. sellepärast on ka 0 crashi.
Soovitan
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
25.03.2025 22:41:16
|
|
|
Draco kirjutas: |
Evil14 kirjutas: |
Ehk siis võib ikkagi vanillat proovida? |
Jaa võib.
Endal teine ring käsil ja ütleks, et patchidega on asi veel paremaks tehtud kui enne oli.
Seekord tuhlan ikka igal pool ringi, kõik ehitised ja nurgatagused käin läbi.
Nüüd on ikka parem gear käes kui eelmine kord samal ajal, siis sai suht läbi joostud.
Koos frame gen on fps 130 va. mõnes asulas kus on rohkem tegelasi, seal kukub 90 peale (CPU usage 100%).
Modidega pole asja kergemaks teinud ja vb. sellepärast on ka 0 crashi.
Soovitan  |
Mul mingi 85+ tundi tehtud ja pole veel isegi pripyati jõudnud. Nüüd liigun sinna poole vist missioonidega.
Plaan nagunii veel point of no returnist eraldi save teha et saaks n-ö ülejäänud asjad ära avastada, või ka ehk teisi lõppe näha, aga ma pole kindel kust maalt need otsused juba mõjutavad lõppu. Eks me näe.
Mängu soovitan ka julgelt.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
04.04.2025 21:46:13
|
|
|
Egas selle modimisega on asi sedasi: Kui need updated kogu aeg süsteemi pea peale keeravad siis ei viitsi väga uurima hakata, milles on probleem kui kokku panema hakkab Liiga palju tööd, lühikese mängurõõmu kohta, mis järgmise updatega looja lasta...
Vahest võiks pela edasi teha aga järjest ei ole aega. Pigem siis juba pirada ja ei lõika järjepidevust ära.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
05.04.2025 02:26:09
|
|
|
neid uuemaid update installida ei ole absoluutselt vajalik. nagu siin kuskil varem juba sai kirjutatud siis isegi 1.2 oli selline update, et otseselt hädasti vaja seda kindlasti polnud ja mäng oli täiesti ilma mingite probleemideta mängitav juba enne seda.
1.3 on kokkuvõttes üldse suhteliselt mõttetu minumeelest. pole kindel, kas hakkangi seda installima. ilmselt võib vabalt vahele jätta ja vaadata, kas ja mis 1.4'ga tuleb (või ei tule sealtki mitte midagi sisulist ega vajalikku). ilmselt millalgi suve lõpus kui teist korda mängima hakata siis on juba krt teab mis 1.8 väljas ja ehk selleks ajaks on patchidega ka päriselt midagi märgatavalt paremaks muutunud
suures plaanis, mitte mingisugust A-life'i mängus nagunii ei ole ning seda sinna ka kunagi ei tule. See on nüüdseks 99.99% lõplikult kindel. seega kõik need "uuendused" sellega seoses on vaid üliväikeste nüansside tuunimine a'la kui tihti mingeid vaenlaste gruppe spawnitakse, kui suured need on jne. ja muud asjad mängus on juba ammu okei või siis saab modidega korda ajada. nii et uued patchid ei ole vajalikud, et mängu mängida ja nautida. vähemalt mitte alates 1.2 versioonist edasi
mis süsteemi need patchid üleüldse niiväga pea peale on keeranud? minul pole mingeid probleeme olnud..
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
05.04.2025 11:21:57
|
|
|
Seda, kas xbox gamepassiga saab uuendused kinni keerata..... kahtlen, ei ole lähemalt uurinud.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
|