Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
06.04.2009 22:51:07
|
|
|
DyFendeX kirjutas: |
võrlduseks võin tuua et näiteks diili lepinguga kui sarnane juhtum ja peale arve tasumist läheb max 10 min ja saab kenasti jutustada edasi. ei hakata midagi seal kliendile kätte maksma et arvega hilineti.. klient on ju kuningas, seda oled kuulnud iceincube ?  |
Niikaua kuni kuningas hakkab käituma õuenarrina.
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
asjameez
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.12.2006
|
07.04.2009 18:49:29
|
|
|
Algab 56... nagu Elisal.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillerXP
HV Guru

liitunud: 18.11.2002
|
08.04.2009 08:37:48
|
|
|
asjameez kirjutas: |
Algab 56... nagu Elisal. |
ja ka arvestus toimub nagu elisal... üldjuhul väheamsti - st miinimumarve baasil. Räägid täis selle ja siis edasise eest hakatakse lisa küsima..
*Hetkel ise ka teleyhest elisasse tagasi kolimas ja ootan siis sõnumit mil kästakse sim ära vahetada telefonis... mingi 3 aastat vist olin teleyhe klient kuid nüüd juba internetti rohkem vaja telefoniga kasutada ja täisside paketid kõlasid ahvatlevana.
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
|
tagasi üles |
|
 |
rannuman
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.12.2004
|
08.04.2009 20:50:11
|
|
|
ma mõtlen kõnekaarti
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
09.04.2009 10:15:13
|
|
|
rannuman kirjutas: |
ma mõtlen kõnekaarti |
Sry kõnekaardil on jah tõesti 30 sekundi täpsusega.
Iga alustatud 30 sekundit on arvestuse aluseks, ehk et kui räägid 31 sekundit, maksad 60 sekundi eest. Nii mina asjast aru sain
|
|
tagasi üles |
|
 |
Kapitan
Kaevur

liitunud: 21.10.2007
|
15.05.2009 13:12:05
|
|
|
ei midagi
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
clm
HV kasutaja
liitunud: 17.12.2004
|
08.06.2010 08:51:27
|
|
|
Kas Teleyhel on õigust teha selliseid muudatusi (pole viitsinud veel lepingut välja otsida ja uurida), et eritariifsete sms ja kama eest peab eraldi maksma.
Ehk sms'idega miinimumsumma ammu ületatud.. ja nahh, pean veel 80.- juurde maksma, et 100.- miinimumarve täis saada (+arvele eelmainitud erihinnaga asjad).
viimati muutis clm 08.06.2010 09:45:40, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
08.06.2010 09:13:34
|
|
|
kui ei meeldi, siis tuleb mujale minna... mul ka kasvasid teleyhe arved peaaegu 2x suuremaks kui seni peab vist jälle tele2-te tagasi kolima. lisaks esitasin neile ühe probleemi nende iseteeninduse tagasiside vormi kaudu 1 nädal ja 2 päeva tagasi, aga mitte mingit tagasisidet tulnud ei ole.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
iceincube
HV veteran

liitunud: 18.11.2005
|
08.06.2010 09:48:43
|
|
|
Ma igaksjuhuks mainin. Äkki on kahe silma vahele jäänud nagu minulgi jäi.
Nad ei saadagi mingit teadet maili peale või helista minuteada.
Tuleb ise ise teeninduses see "Teade klienditeenindusele" menüü avada ja oma küsimusele klikata mille saatsid.
Mul viimati märtsis vastati päevaga näiteks.
viimati muutis iceincube 08.06.2010 09:59:17, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
hugo
HV veteran
liitunud: 01.12.2005
|
08.06.2010 11:33:02
|
|
|
No minu arust Teleyks on hetkel üks soodsamaid valikuid võrreldes ikka teistega ( arvestades vahepeal ka uusi muutusi).Samas jah kuidas kellelgi selle leviga
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
marli1
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.01.2004
|
08.06.2010 12:18:16
|
|
|
See oli nüüd küll üllatus et hind tõusnud on- polnud varem süvenenud miks arved suuremad on
Samas tegin kiire arvestuse sidehinna kalkulaatoril ja tõesti TeleYks on endiselt soodaim niiet kannatame ära...
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
08.06.2010 14:45:07
|
|
|
clm kirjutas: |
Krt vaatasin praegu hinnakirja. 89 senti minut. Vttu, lepingu tegin maksis asi 76 senti minut. |
no see on tõesti katastroofiliselt suur hinnavahe, et kohe v*** ja t**** lendu lasta ja operaatorit vahetama tormata......
Ma omal ajal tegin EMTis lühivaliku 10-le telefoninumbrile, hind oli 30 senti minut. Mõne aja möödudes sai 30 sendist 1 kroon 72 senti. Seda nimetan ma juba hinnatõusuks. Ja seda tehti salaja, kliente teavitamata. See sinu 76->89 on pigem mikroskoopiline korrektsioon.
|
|
tagasi üles |
|
 |
clm
HV kasutaja
liitunud: 17.12.2004
|
08.06.2010 15:43:02
|
|
|
Probleem ei olegi väikeses korrektsioonis, vaid seda seljataga tegemises.
Ja muudes hinnamängudes, mis kliendile kasulikud ei ole.
See on samahea, kui teha kahepoolne tööleping ja siis tööandja hakkab oma suva järgi palganumbrit muutma.
Närvi ajaski see, kui enda teada pidi arve olema ~350.- aga tänu uuele sms poliitikale pean ~470.- plekkima neile.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
08.06.2010 15:44:23
|
|
|
clm kirjutas: |
See on samahea, kui teha kahepoolne tööleping ja siis tööandja hakkab oma suva järgi palganumbrit muutma. |
ja viimase aasta-kahe sees pole seda ju üldse mitte kuskil praktiseeritud ....
|
|
tagasi üles |
|
 |
marli1
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.01.2004
|
08.06.2010 16:09:04
|
|
|
Lepingutest rääkides- on TeleYks ja teised mobiilside teenused ikka suhteliselt kliendisõbralikud.
Lugege näiteks Viasat tüüptingimusi - siin on hea näide "klient on kuningas" mentaliteedist:
"odavamal juhul" tähendab lepingu ülesütlemine (mistahes põhjusel)
Ca. 3000.- väljaminekut ja kallimal juhul ca. 8-9k tagasimakset...
9.2. Kliendil on õigus Leping igal ajal ilma etteteatamistähtajata üles öelda, teatades ülesütlemisest Viasatile kirjalikult. Soodustusperioodi jooksul Lepingu ülesütlemisel (sõltumata põhjusest) on Klient kohustatud kogu Soodustuse Viasatile hüvitama (tagasi maksma).
10.3. Kui Klient ei nõustu Lepingu, Tüüptingimuste või Hinnakirja muudatusega, on Kliendil õigus Leping alates vastava muudatuse jõustumise hetkest üles öelda, teatades ülesütlemisest Viasatile ette Tüüptingimuste punktis 9.2. sätestatud korras. Lepingu ülesütlemisel on Kliendil Tüüptingimuste punktis 9.2. sätestatud kohustused.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillerXP
HV Guru

liitunud: 18.11.2002
|
08.06.2010 21:28:22
|
|
|
Kes siin teleyhega eriti rahul pole, siis teadmiseks, et Elisa hakkas pakkuma endanimelist kõnekaarti, mis tundub päris ahvatlev.
http://www.elisa.ee/et/Konekaart/Teenused/442/Konekaart
Nii m-internetil, kui ka kõneminutil on kenasti piirhinnad peal kalendripäeva suhtes, kuigi tärne on ka...
Teadmiseks veel, et kui liituda varema paketiga teleyhes ja see kasutuselt kaob, siis pakett jääb endiselt aktiivseks, lihtsalt seda enam teistel tellida ei õnnestu..
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
11.06.2010 22:27:24
|
|
|
dvd vader kirjutas: |
.. esitasin neile ühe probleemi nende iseteeninduse tagasiside vormi kaudu 1 nädal ja 2 päeva tagasi, aga mitte mingit tagasisidet tulnud ei ole. |
helistasin lõpuks neile klienditoe numbrile 56 123 123 ja küsisin et kui kaua peab siis vastust ootama. küsiti mu andmeid, lasti mõned minutid oodata ja siis öeldi et jah, sellel õhtul oligi nendepoolne viga ja sideprobleemid (minu küsimus puudutas seda, et olin tellinud interneti päevapileti ja et miks nett kogu aeg tagant ära kukkus, kuigi 3G levi oli põhjas). ja oligi kogu lugu. ei ühtegi vabandust, ei pakutud päevapileti raha tagasi ega midagi.
täna vaatasin kõneeristust ja mingil kummalisel kombel on märgitud selle kõne taha "tasuta numbritele", aga ometi kõne summa on "5.53"
tsitaat: |
09.06.2010 11:33:15 360 5.53 56123123 Tasuta numbritele Kohalik kõne |
ei saagi nüüd aru, mis värk sellega on. peab vist jälle kirja saatma. kusjuures eriti imelik on see, et tegemist peaks olema elisa numbriga (imelik oleks, kui ei oleks elisa klienditeenindusel elisa number) ja kui ma helistan oma paketis elisa numbritele, siis peaks kõneminut olema üldse 0 krooni
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
28.06.2010 23:19:40
|
|
|
eelmisele postile jätkuks: saatsin siis üle-eelmisel nädalal nende iseteeninduses selle kohta teate, et mis värk on - "tasuta numbritele" on märge, minu kõnepaketis peaks olema elisa numbritele tasuta kõned nii või teisiti, aga ometi nende klienditeenindusele tehtud kõne maksumuseks on märgitud siis 5.53.
ja arvake ära, kas on vastus tulnud tänaseks mingi? ei ole... teate staatus on endiselt "ootab".
ma ei saa enam aru selle firma toimimise põhimõttest, kas ongi selline poliitika - mitte vastata iseteeninduses saadetud kirjadele ja siis kui klient lõpuks närvi läheb ja ise helistab selle küsimusega, siis tekitada ainult probleeme juurde.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
29.06.2010 10:24:31
|
|
|
dvd vader kirjutas: |
täna vaatasin kõneeristust ja mingil kummalisel kombel on märgitud selle kõne taha "tasuta numbritele", aga ometi kõne summa on "5.53"
09.06.2010 11:33:15 360 5.53 56123123 Tasuta numbritele Kohalik kõne
ei saagi nüüd aru, mis värk sellega on. peab vist jälle kirja saatma. kusjuures eriti imelik on see, et tegemist peaks olema elisa numbriga (imelik oleks, kui ei oleks elisa klienditeenindusel elisa number) ja kui ma helistan oma paketis elisa numbritele, siis peaks kõneminut olema üldse 0 krooni  |
Ma vastan sulle ise - TeleYks hinnakirjas on öeldud:
Eritasulisele numbrile helistamise 10 algussekundit on hinnaga 3,56 kr/min ning sellele lisandub alates 11-st kõnesekundist teenuse hind.
Sinu 5.53 peaks koosnemagi kõnealustustasudest ja nende kõnede 10 algussekundi tariifist.
Mis muidugi ei tähenda, et sinu e-mailile keegi vastama ei peaks.
Aga hetkel leiad vastuse ka ise SIIT LEHELT.
Mina olen harjunud ise asju selgitama ja ei viitsi kunagi klienditeenindajate järgi oodata. Lihtsam on ise kiirelt asjad selgeks teha, see tead säästab kõvasti aega ja närve
|
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
29.06.2010 10:36:45
|
|
|
tsitaat: |
Ma vastan sulle ise - TeleYks hinnakirjas on öeldud:
Eritasulisele numbrile helistamise 10 algussekundit on hinnaga 3,56 kr/min ning sellele lisandub alates 11-st kõnesekundist teenuse hind.
Sinu 5.53 peaks koosnemagi kõnealustustasudest ja nende kõnede 10 algussekundi tariifist.
|
klienditeeninduse telefon ei ole eritasuline telefon.
teleyhe kodulehelt:
tsitaat: |
Klienditeeninduse telefonil 56 123 123 ootame sinu kõnet iga päev kell 9-21.
Helistamisel kehtib kõneminutihind vastavalt valitud paketile. |
minu valitud paketis on elisa numbritele helistamine 0 krooni minut.
ja ISEGI KUI oleks tegemist eritasulise telefoniga (mida see number ei ole!), ei selgitaks see, miks on saldoeristuses siis kirjas "tasuta number"
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
29.06.2010 10:49:38
|
|
|
Klienditeeninduse telefon on KÕNETEENUSNUMBRITE (mis on ühtlasi ka eritasulised numbrid) nimekirjas tariifiga 0 krooni minut ja edasi loe minu eelmist posti algusest peale. Soovitav on antud LINGIL ka klikkida ja selle sisuga tutvuda.
Mulle aegajalt tundub, et selline õpitud abitus või tahtlik saamatus tõmbab magnetina just igasugu pisikesi probleemikesi a la miks mul 3 krooni arvel juures on ligi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
29.06.2010 10:53:05
|
|
|
dvd vader, aeg helistada TeleYks klienditeenindusse ja küsida, et mida peab tegema, kui tahad oma numbrit teise teenusepakkuja juurde üle viia. Psühholoogiline liigutus, mille peale on klienditeenindajaid õpetatud tagajalgadel sitsima ja lõpuks ka midagi kliendi heaks tegema.
|
|
Kommentaarid: 738 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
557 |
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
29.06.2010 10:56:12
|
|
|
AKE kirjutas: |
Klienditeeninduse telefon on KÕNETEENUSNUMBRITE (mis on ühtlasi ka eritasulised numbrid) nimekirjas tariifiga 0 krooni minut ja edasi loe minu eelmist posti algusest peale. Soovitav on antud LINGIL ka klikkida ja selle sisuga tutvuda.
Mulle aegajalt tundub, et selline õpitud abitus või tahtlik saamatus tõmbab magnetina just igasugu pisikesi probleemikesi a la miks mul 3 krooni arvel juures on ligi.  |
KUSKOHAS sa näed sellel lingil numbrit 56123123
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
29.06.2010 11:19:12
|
|
|
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 738 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
557 |
|
tagasi üles |
|
 |
|