Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  TeleYks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
HDvurle
HV pensionär
HDvurle

liitunud: 03.04.2002




sõnum 06.04.2009 22:51:07 vasta tsitaadiga

DyFendeX kirjutas:
võrlduseks võin tuua et näiteks diili lepinguga kui sarnane juhtum ja peale arve tasumist läheb max 10 min ja saab kenasti jutustada edasi. ei hakata midagi seal kliendile kätte maksma et arvega hilineti.. klient on ju kuningas, seda oled kuulnud iceincube ? icon_smile.gif


Niikaua kuni kuningas hakkab käituma õuenarrina.

_________________
Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
asjameez
Kreisi kasutaja
asjameez

liitunud: 10.12.2006




sõnum 07.04.2009 18:49:29 vasta tsitaadiga

Algab 56... nagu Elisal.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillerXP
HV Guru
KillerXP

liitunud: 18.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.04.2009 08:37:48 vasta tsitaadiga

asjameez kirjutas:
Algab 56... nagu Elisal.

ja ka arvestus toimub nagu elisal... üldjuhul väheamsti - st miinimumarve baasil. Räägid täis selle ja siis edasise eest hakatakse lisa küsima..

*Hetkel ise ka teleyhest elisasse tagasi kolimas ja ootan siis sõnumit mil kästakse sim ära vahetada telefonis... mingi 3 aastat vist olin teleyhe klient kuid nüüd juba internetti rohkem vaja telefoniga kasutada ja täisside paketid kõlasid ahvatlevana.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 08.04.2009 09:25:06 vasta tsitaadiga

rannuman kirjutas:
keegi oskab öölda kuidas hakkab teleyks nr? 5? ja seletada kuidas see 30sec täpsusega arvetus toimib?

icon_exclaim.gif Kõne kestvust kõikides TELEYKS pakettides arvestatakse 1 sekundi täpsusega.
http://www.teleyks.ee/et/Lepinguline-klient/Teenused/15/TeleYks-konepaketid
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rannuman
Kreisi kasutaja
rannuman

liitunud: 23.12.2004




sõnum 08.04.2009 20:50:11 vasta tsitaadiga

AKE kirjutas:
rannuman kirjutas:
keegi oskab öölda kuidas hakkab teleyks nr? 5? ja seletada kuidas see 30sec täpsusega arvetus toimib?

icon_exclaim.gif Kõne kestvust kõikides TELEYKS pakettides arvestatakse 1 sekundi täpsusega.
http://www.teleyks.ee/et/Lepinguline-klient/Teenused/15/TeleYks-konepaketid


ma mõtlen kõnekaarti
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 09.04.2009 10:15:13 vasta tsitaadiga

rannuman kirjutas:
AKE kirjutas:
rannuman kirjutas:
keegi oskab öölda kuidas hakkab teleyks nr? 5? ja seletada kuidas see 30sec täpsusega arvetus toimib?

icon_exclaim.gif Kõne kestvust kõikides TELEYKS pakettides arvestatakse 1 sekundi täpsusega.
http://www.teleyks.ee/et/Lepinguline-klient/Teenused/15/TeleYks-konepaketid

ma mõtlen kõnekaarti

Sry kõnekaardil on jah tõesti 30 sekundi täpsusega.
Iga alustatud 30 sekundit on arvestuse aluseks, ehk et kui räägid 31 sekundit, maksad 60 sekundi eest. Nii mina asjast aru sain
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kapitan
Kaevur
Kapitan

liitunud: 21.10.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2009 13:12:05 vasta tsitaadiga

ei midagi
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
clm
HV kasutaja

liitunud: 17.12.2004




sõnum 08.06.2010 08:51:27 vasta tsitaadiga

Kas Teleyhel on õigust teha selliseid muudatusi (pole viitsinud veel lepingut välja otsida ja uurida), et eritariifsete sms ja kama eest peab eraldi maksma.
Ehk sms'idega miinimumsumma ammu ületatud.. ja nahh, pean veel 80.- juurde maksma, et 100.- miinimumarve täis saada icon_evil.gif (+arvele eelmainitud erihinnaga asjad).


viimati muutis clm 08.06.2010 09:45:40, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 08.06.2010 09:13:34 vasta tsitaadiga

kui ei meeldi, siis tuleb mujale minna... mul ka kasvasid teleyhe arved peaaegu 2x suuremaks kui seni icon_neutral.gif peab vist jälle tele2-te tagasi kolima. lisaks esitasin neile ühe probleemi nende iseteeninduse tagasiside vormi kaudu 1 nädal ja 2 päeva tagasi, aga mitte mingit tagasisidet tulnud ei ole.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iceincube
HV veteran
iceincube

liitunud: 18.11.2005




sõnum 08.06.2010 09:48:43 vasta tsitaadiga

Ma igaksjuhuks mainin. Äkki on kahe silma vahele jäänud nagu minulgi jäi.

Nad ei saadagi mingit teadet maili peale või helista minuteada.
Tuleb ise ise teeninduses see "Teade klienditeenindusele" menüü avada ja oma küsimusele klikata mille saatsid.
Mul viimati märtsis vastati päevaga näiteks.


viimati muutis iceincube 08.06.2010 09:59:17, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hugo
HV veteran

liitunud: 01.12.2005




sõnum 08.06.2010 11:33:02 vasta tsitaadiga

No minu arust Teleyks on hetkel üks soodsamaid valikuid võrreldes ikka teistega ( arvestades vahepeal ka uusi muutusi).Samas jah kuidas kellelgi selle leviga
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marli1
Kreisi kasutaja
marli1

liitunud: 16.01.2004




sõnum 08.06.2010 12:18:16 vasta tsitaadiga

See oli nüüd küll üllatus et hind tõusnud on- polnud varem süvenenud miks arved suuremad on icon_neutral.gif
Samas tegin kiire arvestuse sidehinna kalkulaatoril ja tõesti TeleYks on endiselt soodaim niiet kannatame ära...
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 08.06.2010 14:45:07 vasta tsitaadiga

clm kirjutas:
Krt vaatasin praegu hinnakirja. 89 senti minut. Vttu, lepingu tegin maksis asi 76 senti minut.
no see on tõesti katastroofiliselt suur hinnavahe, et kohe v*** ja t**** lendu lasta ja operaatorit vahetama tormata...... icon_rolleyes.gif

Ma omal ajal tegin EMTis lühivaliku 10-le telefoninumbrile, hind oli 30 senti minut. Mõne aja möödudes sai 30 sendist 1 kroon 72 senti. Seda nimetan ma juba hinnatõusuks. Ja seda tehti salaja, kliente teavitamata. See sinu 76->89 on pigem mikroskoopiline korrektsioon. icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
clm
HV kasutaja

liitunud: 17.12.2004




sõnum 08.06.2010 15:43:02 vasta tsitaadiga

Probleem ei olegi väikeses korrektsioonis, vaid seda seljataga tegemises.
Ja muudes hinnamängudes, mis kliendile kasulikud ei ole.

See on samahea, kui teha kahepoolne tööleping ja siis tööandja hakkab oma suva järgi palganumbrit muutma.
Närvi ajaski see, kui enda teada pidi arve olema ~350.- aga tänu uuele sms poliitikale pean ~470.- plekkima neile.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 08.06.2010 15:44:23 vasta tsitaadiga

clm kirjutas:
See on samahea, kui teha kahepoolne tööleping ja siis tööandja hakkab oma suva järgi palganumbrit muutma.

ja viimase aasta-kahe sees pole seda ju üldse mitte kuskil praktiseeritud .... icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marli1
Kreisi kasutaja
marli1

liitunud: 16.01.2004




sõnum 08.06.2010 16:09:04 vasta tsitaadiga

Lepingutest rääkides- on TeleYks ja teised mobiilside teenused ikka suhteliselt kliendisõbralikud.
Lugege näiteks Viasat tüüptingimusi - siin on hea näide "klient on kuningas" mentaliteedist:

"odavamal juhul" tähendab lepingu ülesütlemine (mistahes põhjusel)
Ca. 3000.- väljaminekut ja kallimal juhul ca. 8-9k tagasimakset...

9.2. Kliendil on õigus Leping igal ajal ilma etteteatamistähtajata üles öelda, teatades ülesütlemisest Viasatile kirjalikult. Soodustusperioodi jooksul Lepingu ülesütlemisel (sõltumata põhjusest) on Klient kohustatud kogu Soodustuse Viasatile hüvitama (tagasi maksma).

10.3. Kui Klient ei nõustu Lepingu, Tüüptingimuste või Hinnakirja muudatusega, on Kliendil õigus Leping alates vastava muudatuse jõustumise hetkest üles öelda, teatades ülesütlemisest Viasatile ette Tüüptingimuste punktis 9.2. sätestatud korras. Lepingu ülesütlemisel on Kliendil Tüüptingimuste punktis 9.2. sätestatud kohustused.
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillerXP
HV Guru
KillerXP

liitunud: 18.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.06.2010 21:28:22 vasta tsitaadiga

Kes siin teleyhega eriti rahul pole, siis teadmiseks, et Elisa hakkas pakkuma endanimelist kõnekaarti, mis tundub päris ahvatlev.

http://www.elisa.ee/et/Konekaart/Teenused/442/Konekaart

Nii m-internetil, kui ka kõneminutil on kenasti piirhinnad peal kalendripäeva suhtes, kuigi tärne on ka...

Teadmiseks veel, et kui liituda varema paketiga teleyhes ja see kasutuselt kaob, siis pakett jääb endiselt aktiivseks, lihtsalt seda enam teistel tellida ei õnnestu..
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 11.06.2010 22:27:24 vasta tsitaadiga

dvd vader kirjutas:
.. esitasin neile ühe probleemi nende iseteeninduse tagasiside vormi kaudu 1 nädal ja 2 päeva tagasi, aga mitte mingit tagasisidet tulnud ei ole.

helistasin lõpuks neile klienditoe numbrile 56 123 123 ja küsisin et kui kaua peab siis vastust ootama. küsiti mu andmeid, lasti mõned minutid oodata ja siis öeldi et jah, sellel õhtul oligi nendepoolne viga ja sideprobleemid (minu küsimus puudutas seda, et olin tellinud interneti päevapileti ja et miks nett kogu aeg tagant ära kukkus, kuigi 3G levi oli põhjas). ja oligi kogu lugu. ei ühtegi vabandust, ei pakutud päevapileti raha tagasi ega midagi.

täna vaatasin kõneeristust ja mingil kummalisel kombel on märgitud selle kõne taha "tasuta numbritele", aga ometi kõne summa on "5.53" icon_confused.gif icon_confused.gif

tsitaat:
09.06.2010 11:33:15 360 5.53 56123123 Tasuta numbritele Kohalik kõne


ei saagi nüüd aru, mis värk sellega on. peab vist jälle kirja saatma. kusjuures eriti imelik on see, et tegemist peaks olema elisa numbriga (imelik oleks, kui ei oleks elisa klienditeenindusel elisa number) ja kui ma helistan oma paketis elisa numbritele, siis peaks kõneminut olema üldse 0 krooni icon_confused.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 28.06.2010 23:19:40 vasta tsitaadiga

eelmisele postile jätkuks: saatsin siis üle-eelmisel nädalal nende iseteeninduses selle kohta teate, et mis värk on - "tasuta numbritele" on märge, minu kõnepaketis peaks olema elisa numbritele tasuta kõned nii või teisiti, aga ometi nende klienditeenindusele tehtud kõne maksumuseks on märgitud siis 5.53.

ja arvake ära, kas on vastus tulnud tänaseks mingi? ei ole... teate staatus on endiselt "ootab".

ma ei saa enam aru selle firma toimimise põhimõttest, kas ongi selline poliitika - mitte vastata iseteeninduses saadetud kirjadele ja siis kui klient lõpuks närvi läheb ja ise helistab selle küsimusega, siis tekitada ainult probleeme juurde.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 29.06.2010 10:24:31 vasta tsitaadiga

dvd vader kirjutas:

täna vaatasin kõneeristust ja mingil kummalisel kombel on märgitud selle kõne taha "tasuta numbritele", aga ometi kõne summa on "5.53" icon_confused.gif icon_confused.gif
09.06.2010 11:33:15 360 5.53 56123123 Tasuta numbritele Kohalik kõne
ei saagi nüüd aru, mis värk sellega on. peab vist jälle kirja saatma. kusjuures eriti imelik on see, et tegemist peaks olema elisa numbriga (imelik oleks, kui ei oleks elisa klienditeenindusel elisa number) ja kui ma helistan oma paketis elisa numbritele, siis peaks kõneminut olema üldse 0 krooni icon_confused.gif


Ma vastan sulle ise - TeleYks hinnakirjas on öeldud:
Eritasulisele numbrile helistamise 10 algussekundit on hinnaga 3,56 kr/min ning sellele lisandub alates 11-st kõnesekundist teenuse hind.
Sinu 5.53 peaks koosnemagi kõnealustustasudest ja nende kõnede 10 algussekundi tariifist.
Mis muidugi ei tähenda, et sinu e-mailile keegi vastama ei peaks.
Aga hetkel leiad vastuse ka ise SIIT LEHELT.
Mina olen harjunud ise asju selgitama ja ei viitsi kunagi klienditeenindajate järgi oodata. Lihtsam on ise kiirelt asjad selgeks teha, see tead säästab kõvasti aega ja närve icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 29.06.2010 10:36:45 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Ma vastan sulle ise - TeleYks hinnakirjas on öeldud:
Eritasulisele numbrile helistamise 10 algussekundit on hinnaga 3,56 kr/min ning sellele lisandub alates 11-st kõnesekundist teenuse hind.
Sinu 5.53 peaks koosnemagi kõnealustustasudest ja nende kõnede 10 algussekundi tariifist.

klienditeeninduse telefon ei ole eritasuline telefon.

teleyhe kodulehelt:

tsitaat:
Klienditeeninduse telefonil 56 123 123 ootame sinu kõnet iga päev kell 9-21.
Helistamisel kehtib kõneminutihind vastavalt valitud paketile.

minu valitud paketis on elisa numbritele helistamine 0 krooni minut.

ja ISEGI KUI oleks tegemist eritasulise telefoniga (mida see number ei ole!), ei selgitaks see, miks on saldoeristuses siis kirjas "tasuta number"
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 29.06.2010 10:49:38 vasta tsitaadiga

Klienditeeninduse telefon on KÕNETEENUSNUMBRITE (mis on ühtlasi ka eritasulised numbrid) nimekirjas tariifiga 0 krooni minut ja edasi loe minu eelmist posti algusest peale. Soovitav on antud LINGIL ka klikkida ja selle sisuga tutvuda.

Mulle aegajalt tundub, et selline õpitud abitus või tahtlik saamatus tõmbab magnetina just igasugu pisikesi probleemikesi a la miks mul 3 krooni arvel juures on ligi. icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2010 10:53:05 vasta tsitaadiga

dvd vader, aeg helistada TeleYks klienditeenindusse ja küsida, et mida peab tegema, kui tahad oma numbrit teise teenusepakkuja juurde üle viia. Psühholoogiline liigutus, mille peale on klienditeenindajaid õpetatud tagajalgadel sitsima ja lõpuks ka midagi kliendi heaks tegema.
Kommentaarid: 738 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 557
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 29.06.2010 10:56:12 vasta tsitaadiga

AKE kirjutas:
Klienditeeninduse telefon on KÕNETEENUSNUMBRITE (mis on ühtlasi ka eritasulised numbrid) nimekirjas tariifiga 0 krooni minut ja edasi loe minu eelmist posti algusest peale. Soovitav on antud LINGIL ka klikkida ja selle sisuga tutvuda.

Mulle aegajalt tundub, et selline õpitud abitus või tahtlik saamatus tõmbab magnetina just igasugu pisikesi probleemikesi a la miks mul 3 krooni arvel juures on ligi. icon_rolleyes.gif

KUSKOHAS sa näed sellel lingil numbrit 56123123 icon_question.gif icon_question.gif icon_question.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2010 11:19:12 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 738 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 557
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  TeleYks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.